ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: prowadzę działalność gospodarczą jako osoba fizyczna. mam w działalności dwa profile. Jeżeli macie podobną, np. dwa warzywniaki, szkoda czasu na otwieranie konta w ING. spędziłem tam dwie godziny i odszedłem z kwitkiem. chcą innego niż wydaje GUS regonu i robią sto innych przeszkód. pani obsługująca na koniec zadzwoniła na swoją infolinię, powiedziała że mam zły regon (mam dobry) a głos w telefonie bez oglądania skanu regonu powiedział że nie chcą takiego klienta. nieprofesjonalna obsługa, mają zlewkę na ludzi i cieszę się że wybrałem w końcu Millennium bo taniej i normalniej. aż strach pomyśleć co by było dalej! NIE POLECAM !!! . Obsługa klienta w placówce: lipna obsługa, mam regon z listopada 2012, twierdząca że jest zły. każdy może się nie znać, OK, ale tam nie było ŻADNEGO zainteresowania, widać że pani miała problem z utworzeniem konta firmowego i z ulgą wybrnęła z sytuacji że jest zły. kierownik nawet na niego nie spojrzał nie szanują ludzi, ich czasu w banku obok w Millenium założyli konto w 10 minut i regon był OK więc dla nich też szkoda czasu .