~ Marek Sienkiewicz Hotel Bristol • 2013-01-06
Ocena:
Wysokość oprocentowania: prowadzę działalność gospodarczą jako osoba fizyczna. mam w działalności dwa profile. Jeżeli macie podobną, np. dwa warzywniaki, szkoda czasu na otwieranie konta w ING. spędziłem tam dwie godziny i odszedłem z kwitkiem. chcą innego niż wydaje GUS regonu i robią sto innych przeszkód. pani obsługująca na koniec zadzwoniła na swoją infolinię, powiedziała że mam zły regon (mam dobry) a głos w telefonie bez oglądania skanu regonu powiedział że nie chcą takiego klienta.
nieprofesjonalna obsługa, mają zlewkę na ludzi i cieszę się że wybrałem w końcu Millennium bo taniej i normalniej.
aż strach pomyśleć co by było dalej!
NIE POLECAM !!!
. Obsługa klienta w placówce: lipna obsługa, mam regon z listopada 2012, twierdząca że jest zły. każdy może się nie znać, OK, ale tam nie było ŻADNEGO zainteresowania, widać że pani miała problem z utworzeniem konta firmowego i z ulgą wybrnęła z sytuacji że jest zły.
kierownik nawet na niego nie spojrzał
nie szanują ludzi, ich czasu
w banku obok w Millenium założyli konto w 10 minut i regon był OK
więc dla nich też szkoda czasu
.
27593