~ Klient • 2011-07-12
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jakie oprocentowanie? Zero przy środkach na rachunku i wysokie przy ujemnym saldzie, do tego pełno dodatkowych opłat i oprocentowań za wykorzystanie kredytu i za niewykorzystanie, na koniec roku itd. Dodatkowe rozwiązanie to drugi rachunek oszczędnościowy -uwaga na opłaty za przelew z tego rachunku. Dostęp internetowy: Przeciętny, ale wprowadzane są udoskonalenia. . Obsługa klienta w placówce: Przeciętna, niekompetentna, brak rzetelnej wiedzy na temat oferowanych produktów, brak starań o klienta. Brak udzielenia szerokiej informacji na temat wymagań co do potrzebnych dokumentów, dużo rzeczy wychodzi dopiero w trakcie. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Znaczna, ale mało elastyczna, wymagająca stosu papierów, załatwienie to bardzo pracochłonnych, rozciągnięty w czasie i kosztowny proces.. Elastyczność oferty: Brak. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysokie koszty prowadzenia rachunku, przelewów, obsługi np. zaświadczeń . Oferta kart płatniczych: Przeciętna.
25711