~ Klient • 2011-07-12
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie nie należy do najtańszych . Dostęp internetowy: Przeciętny. Wysokość opłat i prowizji: Koszty obsługi wysokie -może nie ma w obecnej ofercie prowizji, ale jakiekolwiek zaświadczenie itd. będą nas sporo kosztować czasu, nerwów i pieniędzy. . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Przeciągają sprawę w nieskończoność i nawet po wstępnej decyzji może się ciągnąć jeszcze miesiąc bo wciąż proszą o nowe dokumenty i zmieniają decyzję. Naprawdę za to należy się nawet ujemna ocena, ale niżej się już nie da. Szkoda, że nie dali kategorii profesjonalna obsługa, za to również ujemna ocena. . Możliwość negocjacji oferty: BRAK Ogólnie klienta traktują z góry, jakby nie istniał, nic nie wyjaśniają, nie uzasadniają tylko podejmują decyzję i tak ma być. Tym bardziej o negocjacjach nie ma mowy (chyba, że obroty na koncie prywatnym średniomiesięcznie są sześciocyfrowe). A przecież to z nas się utrzymują. . Różnorodność zabezpieczenia: STANDARD. Dostępność w różnych walutach: STANDARD. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Im więcej źródeł, tym więcej kłopotów i dłuższy czas analizy. .
25709