~ i tyle • 2010-11-30
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Standardowo. Dostęp internetowy: BEZNADZIEJNY!!!! Przy próbie logowania pojawia się komunikat: SERWIS CHWILOWO NIECZYNNY". Raczej powinno być: SERWIS WYJĄTKOWO CZYNNY". Korzystam równolegle z PEKAO SA i tam o takich sytuacjach nie mowy!!!. Na infolinii nikt nic nie wie a dostęp do konta jest wyłączony czasem przez cały dzień. . Obsługa klienta w placówce: Siedzą jakieś panienki, które za wszelką cenę chcą dobrze wyglądać i udawać profesjonalizm. Profesjonalizm w ING wyraża się tym, że taka dziunia przy zakładaniu konta 300 razy mieli słowo "funkcjonalność" I nie wie nic! Jest pusta jak bęben. Nie potrafi założyć konta firmowego i prywatnego inaczej niż pod tym samym loginem ("bo u nas nikt tak nie robi"), nie wie nic o współpracy konta z przeglądarkami, o innych operacjach niż prosty przelew, najlepiej do tego samego banku.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Rewelacja. Tu nikt nie daje lepiej, ani pod względem kwoty ani oprocentowania. Elastyczność oferty: Standard. Wysokość opłat i prowizji: Standard. Oferta kart płatniczych: Standard.
25127