ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Standardowo. Dostęp internetowy: BEZNADZIEJNY!!!! Przy próbie logowania pojawia się komunikat: SERWIS CHWILOWO NIECZYNNY". Raczej powinno być: SERWIS WYJĄTKOWO CZYNNY". Korzystam równolegle z PEKAO SA i tam o takich sytuacjach nie mowy!!!. Na infolinii nikt nic nie wie a dostęp do konta jest wyłączony czasem przez cały dzień. . Obsługa klienta w placówce: Siedzą jakieś panienki, które za wszelką cenę chcą dobrze wyglądać i udawać profesjonalizm. Profesjonalizm w ING wyraża się tym, że taka dziunia przy zakładaniu konta 300 razy mieli słowo "funkcjonalność" I nie wie nic! Jest pusta jak bęben. Nie potrafi założyć konta firmowego i prywatnego inaczej niż pod tym samym loginem ("bo u nas nikt tak nie robi"), nie wie nic o współpracy konta z przeglądarkami, o innych operacjach niż prosty przelew, najlepiej do tego samego banku.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Rewelacja. Tu nikt nie daje lepiej, ani pod względem kwoty ani oprocentowania. Elastyczność oferty: Standard. Wysokość opłat i prowizji: Standard. Oferta kart płatniczych: Standard.