ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: to jest ok. Obsługa klienta w placówce: niby miło..ale traktowanie stałego klienta masakra. W innym banku przychodząc z ulicy z zaświadczeniem o dochodach dostaje lepsza ofertę i z mniejszymi formalnościami niż tu..a mam rachunek od 10 lat.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: mam tam konto 10 lat, wpływy regularne- jak chciałam kredyt samochodowy kazali mi żyrantów znaleźć - w innym banku z ulicy dali mi kredyt i proponowali kwotę dwa razy wyższa niż wnioskowana - już nawet nie mówię o oprocentowaniu czy innych opłatach ale o podejściu do wiarygodności klienta. Stały klient nasz wróg. . Elastyczność oferty: jw. Wysokość opłat i prowizji: da się znieść- jak masz konto internetowe to jest ok.. Oferta kart płatniczych: pół roku temu wydzwaniali żebym kartę uruchomiła..teraz jak poszłam to się dowiedziałam ze nie mam zdolności kredytowej..a na stronie pisze ze min dochód 800zł...no ja zarabiam spoooro więcej..wiec o co chodzi??? Nie mam i nigdy nie miałam żadnych zaległości w spłacie kredytów czy czegoś takiego. Zszokowali mnie swoim hasłem ze nie maja dla mnie oferty karty kredytowej. Żegnamy ten bank bo ja nie rozumiem ich podejścia do stałego i rzetelnego klienta ....