~ oli • 2017-03-20
Ocena:
Jestem klientką tego banku od ok 18 lat - tu zakładałam swoje pierwsze konto bankowe. Niestety bank nie szanuje swoich stałych klientów, widocznie suma jaką trzymam na koncie jest zbyt mała, żeby bank miał się przejmować czy straci klienta czy nie. \r\nNie jestem zacofana, korzystam z bankowości internetowej i szanuję zmiany, które wnoszą coś dobrego, ale nie lubię zmian niepotrzebnych i w dodatku na gorsze. Bank chcąc utrzymać klientów powinien wiedzieć, że są też klienci, którzy nie potrzebują ciągłych zmian i cenią sobie przyzwyczajenie (i dlatego tak długo związani są z jednym bankiem). Kilka lat temu zmieniono system bankowości internetowej ING (wprowadzając piktogramy, jakby bank miał być dla dzieci lub analfabetów), jakoś się przyzwyczaiłam, choć musiałam klikać więcej, żeby dostać się np. do historii transakcji. Teraz znów jest zmiana. Czcionki rozwlekłe, wielkie, strona zupełnie nieczytelna. Na 19 calowym monitorze muszę przewijać stronę bo się nie mieści - żadnej opcji zmiany wyglądu, zmniejszenia odstępów i czcionki. W starszej wersji mieściło się na stronie 9 transakcji (w historii) obecnie widocznych jest tylko 4. W porównaniu ze starszą wersją kolejne transakcje wczytują się o wiele dłużej. \r\n Moje sugestie dotyczących nowego wyglądu strony, zostały zlekceważone. Oczywiście odpowiedź była, ale \"niestety nie można nic zrobić\". Wystarczyło zachować oba interfejsy, zadowoleni byliby wszyscy. \r\nAle skoro już mam się przyzwyczajać do nowego, to może od razu przyzwyczaję się po prostu do innego banku.
18709