ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dobry bank, jeśli chcesz DAĆ swoje pieniądze. Jeśli chcesz pieniędzy banku (pożyczka, karta kredytowa), to formalności, sprawdzanie PITów, formalności, przedstawiciel zapytał nawet czy może zadzwonić do mojego kontrahenta, żeby ocenić jego wiarygodność (!!!). Sama propozycja jest nie na miejscu. W oczach kontrahenta też musi to ciekawie wyglądać jeśli ktoś jest tak zdesperowany że się zgadza. Nowy interfejs strony jest ok, ale nie ma wszystkich funkcjonalności mojego starego interfejsu. W mojej branży takie coś nazywamy betą i nie sprzedajemy tego płacącemu klientowi. Dodali prowizje przy wyciąganiu pieniędzy z bankomatu. Logowanie maskowanym hasłem jest beznadziejne, nie da się go wyłączyć i nie zawsze działa poprawnie. Zrobili powiadomienia na telefonie o transakcjach (XXX zł mniej na twoim koncie, YYY złotych więcej), które popsuli i teraz się pojawiają po jakimś czasie (co po prostu straszy człowieka, jak to mi zniknęło 1500 zł z konta, to moja transakcja czy się ktoś włamał? A nie, to po prostu zeszły pieniądze które wysłałem w piątek.) Na plus należy zaliczyć bardzo dużą ilość placówek, niezbyt nachalny marketing, sprawnie działającą infolinię i niskie opłaty stałe.