ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientem ING od 16 lat i to jest ostatni rok mojej współpracy z tą złodziejską instytucją. Niestety, oferta oraz obsługa klienta w ostatnich latach okazuje się skandaliczna. Porównałem ostatnio, zirytowany stanem rzeczy, oferty innych banków i porównanie to nie wypada korzystnie na rzecz tego banku z Lwem. W tym banku, niezależnie od "stażu" trzeba płacić już za wszystko, mimo iż w umowie którą zawierałem nie było nowych opłat. . Bardzo wysokie prowizje są za wszystko - wypłata z bankomatu, przelew na konto etc. Nie wiem po co istnieje w tym "banku" Dział obsługi klienta - nie potrafią w niczym pomóc, a jeszcze przesłuchują Ciebie przez telefon zadając jakieś idiotyczne pytania, niby dla Twojego bezpieczeństwa. Czarę goryczy przelewa likwidacja od kwietnia WSZYSTKICH, poza jednym w Zielonej Górze, oddziałów tego dennego banku. Teraz ze wszystkim trzeba latać na drugi koniec miasta, bo bank zrobił "restrukturyzację". Teraz jeszcze kombinują w apletach transakcji internetowych i regułą jest, że ten aplet nie działa poprawnie - np. nie odświeża stanu konta. Trzeba korzystać ze starej wersji systemu bankowości internetowej. Totalna ignorancja, niekompetencja pracowników obsługi klienta, przekombinowany system, archaiczny sposób komunikacji z klientem. A było tak pięknie gdzieś do 2012 roku... SZCZERZE NIE POLECAM TEGO BANKU. ZŁODZIEJSKA, PODEJRZANA INSTYTUCJA z komuszą historią prywatyzacji z początku lat. 90tych. Teraz dopiero wychodzą "kwiatki"...

Komentarze (1)

użytkownik
~ JanNol  •  2018-02-15
Wszystko się zgadza. Je się z nimi męczę od 2001 r. Ostatnimi laty strasznie ten bank podupadł. Na potęgę likwidują oddziały, pobierają prowizję za byle operację, fatalna infolinia, ignorowanie stałych klientów i do tego jeszcze ten nowy, przekombinowany aplet online...
dodaj komentarz +