~ Dno • 2016-06-18
Ocena:
Jestem klientem ING od 16 lat i to jest ostatni rok mojej współpracy z tą złodziejską instytucją. Niestety, oferta oraz obsługa klienta w ostatnich latach okazuje się skandaliczna. Porównałem ostatnio, zirytowany stanem rzeczy, oferty innych banków i porównanie to nie wypada korzystnie na rzecz tego banku z Lwem.
W tym banku, niezależnie od "stażu" trzeba płacić już za wszystko, mimo iż w umowie którą zawierałem nie było nowych opłat. . Bardzo wysokie prowizje są za wszystko - wypłata z bankomatu, przelew na konto etc. Nie wiem po co istnieje w tym "banku" Dział obsługi klienta - nie potrafią w niczym pomóc, a jeszcze przesłuchują Ciebie przez telefon zadając jakieś idiotyczne pytania, niby dla Twojego bezpieczeństwa. Czarę goryczy przelewa likwidacja od kwietnia WSZYSTKICH, poza jednym w Zielonej Górze, oddziałów tego dennego banku.
Teraz ze wszystkim trzeba latać na drugi koniec miasta, bo bank zrobił "restrukturyzację".
Teraz jeszcze kombinują w apletach transakcji internetowych i regułą jest, że ten aplet nie działa
poprawnie - np. nie odświeża stanu konta. Trzeba korzystać ze starej wersji systemu bankowości
internetowej.
Totalna ignorancja, niekompetencja pracowników obsługi klienta, przekombinowany system,
archaiczny sposób komunikacji z klientem. A było tak pięknie gdzieś do 2012 roku...
SZCZERZE NIE POLECAM TEGO BANKU. ZŁODZIEJSKA, PODEJRZANA INSTYTUCJA z komuszą
historią prywatyzacji z początku lat. 90tych. Teraz dopiero wychodzą "kwiatki"...
16495