ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dzisiaj Bank a dokładniej Centrala ING Warszawa zaskoczyła mnie kruczkiem: Okazało się, że przy zamówieniu telefonicznym kwoty do pobrania z naszego wspólnego rodzinnego konta nie może przyjechać żaden z współwłaścicieli konta w umówionym terminie za wyłącznością mojej osoby nawet jeżeli to zgłaszam - kara 50 zł, nie można spóźnić się ani broń boże nie przyjechać po gotówkę - kara 50zł, no i co mnie zaskoczyło nie mogłam podczas zaczętego już zamówienia telefonicznego zrezygnować jednak z tego zamówienia w trakcie cały czas tej samej rozmowy !- kara 50 zł. Czyli gdyby w trakcie tych trzech dni do dnia i godziny w którym mam pobrać własną gotówkę z wspólnego rodzinnego konta to muszę bankowi zapłacić haracz 50 zł. I nikt nawet główny właściciel konta nie może za mnie pobrać pieniędzy - nawet po wcześniejszym ustaleniu tego ze mną i powiadomieniu banku! Dla mnie to czekanie na okazję z strony Banku i wyłudzenie od klienta jego pieniędzy. Oczywistym jest, że w liczbie klientów z całego kraju takich przypadków jest na pewno sporo a bank w tedy liczy swoje łatwo zdobyte zyski jednaki nie koniecznie uczciwie !

Komentarze (1)

użytkownik
~ ania13  •  2017-03-11
Jest to nieprawda co napisałaś/eś. Bank ING nie prowadzi "rodzinnego konta". Konto może być wspólne bądz indywidualne do kont można dopisać max 2 pełnomocników. Zarówno właściciele jak i pełnomocnicy mogą podjąć gotówkę z konta. Przy wyższych kwotach po uprzednim zgłoszeniu na infolinii bądź w placówce banku. Jeżeli chodzi o opłatę za nieodebranie gotóki to jest to posunięcie słuszne, banki ze względów bezpieczeństwa nie mogą przechowywać gotówki powyżej limitów, domawiają ponieniądze przy wzmożonych wypłatach. Wyobraź sobie sytuację klienci zgłaszają chęć wypłąty gotówki a następnie z niej rezygnują w banku zostaje gotówjka powyżej limitów w tym momencie należy zamówić kolejny konwój na odebranie gotówki to jest takke koszt dla banku. I ostatnie w trakcie rozmoway zawsze można zrezygnować z ze złożonej dyspozycji. Pozdrawiam.
dodaj komentarz +