~ Piotr • 2019-03-12
Ocena:
Firma totalnie nieprofesjonalna. W ciągu trzech miesięcy nie udało mi się uzyskać ostatecznej odpowiedzi na wniosek ani pozytywnej ani negatywnej. Gdybym chociaż uzyskał prostą informację ?Nie jesteśmy zainteresowani współpracą? to by było jak najbardziej ok. Wielokrotnie kontaktowałem się z panią dyrektor [Moderacja] odpowiedzialną za region dolnośląski. Sposób komunikacji, a raczej je brak, zwodzenie, smsy w rodzaju ?za chwilę zadzwonię? i potem brak kontaktu przez kolejne tygodnie, obiecywanie kontaktu i telefonów, które nigdy nie następowały, wielokrotne mylenie adresu mailowego. Już ja sam czułem się tą sytuacją zażenowany natomiast pani dyrektor najwyraźniej zachowała dobre samopoczucie oraz zdanie na temat swojej pracy. Po trzech miesiącach poddałem się ostatecznie. Trudno jest mi zrozumieć, jak to możliwe, że w czasach tak dużej konkurencji na rynku usług finansowych jako klient jestem traktowany w sposób całkowicie nieprofesjonalny, arogancki i urągający wszelkim standardom biznesowym (przynajmniej jeśli chodzi o kraje cywilizowane). Trudno mi zrozumieć jak to możliwe, że na stanowisku kierowniczym zatrudniona jest osoba o tak niskich zdolnościach jeśli chodzi o komunikację, organizację swojego czasu pracy i po prostu nieogarnięta. Stanowczo odradzam firmę Impuls Leasing. Szkoda czasu.
38741