~ Grzegorz • 2013-06-24
Ocena:
OSTRZEGAM! Problemy z bankowością internetową, znikająca historia konta, obsługa reklamacji po 2-3 miesiącach po wielokrotnym nagabywaniu pismami i telefonem. Dodatkowo w przypadku kredytów radzę uważnie czytać wszystkie umowy i żądać wszelkich wpisów zabezpieczających kredytobiorcę, ponieważ bank w każdej umowie czy aneksie stara się przemycić niby błąd, ale zawsze na waszą niekorzyść. Błędy typu w/g banku VAT od kwoty 11.000 wynosi 12.000 są na porządku dziennym. Ponadto na reklamację zapisu umowy twierdzą, że wyliczenia są prawidłowe:) opóźnienia w wypłatach transz i narażanie w ten sposób klienta na realne straty są na porządku dziennym. Brak możliwości załatwienia czegokolwiek bez wielokrotnego reklamowania, wydzwaniania i robienia burd w oddziale również jest codziennością w tym pseudobanku. Moja konkluzja omijać z daleka i nie dać się złapać tak jak ja. Jeżeli na forum są osoby z podobnymi doświadczeniami, to zapraszam do kontaktu, ponieważ zamierzam założyć sprawę o ODSZKODOWANIE od IDEABANKU.
8947