~ Klient banku • 2013-04-29
Ocena:
Witam.
Chciałem przestrzec wszystkich przed nieuczciwymi praktykami tego banku.
Mianowicie bank obsługuje rachunek mojej spółki z o.o. i jeśli chodzi o obsługę tego rachunku i brak opłat jest OK. Nie mam zastrzeżeń co do obsługi rachunku on-line, przelewów, wypłat itp.
problem jest jeśli chcecie cokolwiek załatwić w oddziale banku lub u doradcy.
Na początku przez kilka miesięcy doradca w ogóle się nie odzywał i nie reagował na nasze prośby dotyczące kontaktu w sprawie leasingu oraz limitu w koncie (spółka ma spore obroty i żadnych zadłużeń). Jak udałem się do oddziału okazało się że nie pracuje i nie wiadomo co się z nim stało. Dostaliśmy drugiego doradce który w ogóle się nami nie interesowała nawet nie raczył odpisać na email czy odbierać tel (oddzwaniać na tel). Kolejna wizyta w oddziale otrzymaliśmy kolejnego doradcę i niby ok poprosił o dokumenty i miał sprawdzić w zakresie BIK-u (sprawdzenie zajmuje 5 minut), ale niestety jego sprawdzenie zajmowało ponad 2 tygodnie i przestał odbierać tel i odpowiadać na e-mail. Poszedłem do kolejnego oddziału dostałem doradcę świeżo po szkoleniu któremu musiałem tłumaczyć jaką mają ofertę i czego chce krok po kroku. Kolejne stracone dni i brak kontaktu.
W końcu zdecydowałem się zamknąć u nich rachunek i poprosiłem o opinie, na którą już czekam dość długi czas a zapewniano mnie że będzie w ciągu kilku dni.
Z całą odpowiedzialnością odradzam ten BANK.
Naprawdę omijajcie go szerokim łukiem jeśli nie chcecie mieć problemów z obsługą rachunków firmowych.
8575