Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
To jest bank naciagaczy ,z obsługą dla idiotów, w internecie odpowiedziałem na anons i uzgadnialem otrzymanie pożyczki 150 000 zł .otrzymalem propozycje 13% i prowizja 4% ,po czym proponowano mi faktoring,założono bez mojej wiedzy dwa rachunki prywatny i firmowy,i co i doradca nie zajaknąl sie ,ze jeszcze mam zapłacił 7700 zł za ubezpieczenie.jak na rozmowę stwierdziłem ,ze nie podpisze umowy ,bo dowiaduje sie w ostatnim momencie o nowych opłatach,panienki w chamskim stylu stwierdziła,ze traci na mnie czas,Naciagają i mają jakieś szemrane interesy w tym pracownicy,najgorszy bank i obsługa z jaką sie spotkałem,wydaje mi sie ,ze powinien sie przyjrzeć temu Nadzór Bankowy,przez dwa tygodnie prosiłem o przesłanie umowy i warunków udzielenia kredytu,nic takiego nie przesyłają bo się boją ,że klient ucieknie ,stosują rozmowy w boksach w Tax Care ,które maja zmusić wręcz klienta do podpisania umowy ,bo panienka twierdzi,że ona poświęciła tyle czasu na przygotowanie umowy ,że za darmo nie pracuje,wymuszanie totalne.radze ńikomu nie podpisywać umów w ciemno.

Komentarze (2)

użytkownik
~ niezadowolony  •  2013-02-13
Tak jak przedmówca nie polecam, odradzam, jeśli cenicie swój czas, pieniądze i swoje życie na tej planecie.
użytkownik
~ anonim  •  2013-02-13
Już czwarty tydzień oczekuję na decyzję kredytową banku i póki co nic nie zapowiada tego aby tak się stało. Spotkanie mające na celu przedstawienie produktu to jakaś fikcja, przedstawiciel ograniczył swoją rolę do przyjęcia wniosku o kredyt na który czekamy już prawie 4 tygodnie. Brak informacji na poszczególnych etapach procesowaniu wniosku kredytowego, o wszystko trzeba prosić pisząc i dzwoniąc. Bank otworzył Nam rachunki firmowe i osobiste a kiedy odmówiliśmy podpisania umowy bo nawet nie wnioskowaliśmy o ich otwarcie nastąpiło zaskoczenie na tyle że kobietę w słuchawce zatkało. Absolutnie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem. To nie jest jest bank dla przedsiębiorczych. Brak szacunku do czasu Klienta, brak profesjonalnej obsługi wszystko co najgorsze to właśnie idea bank - modelowy przykład tego jak nie obsługuje się Klientów.
dodaj komentarz +