Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pracownicy infolinii tego banku są albo niekompetentni, albo świadomie wprowadzają w błąd, żeby przyciągnąć klienta. Na infolinii Idea Bank uzyskałam informację, że można u nich założyć rachunek dla sp. zoo w organizacji ? kilkakrotnie dopytywałam, czy to wiarygodna informacja, bo zdążyłam się zorientować po rozmowach z pracownikami innych banków, że bywa to mocno problematyczne. Dwóch konsultantów potwierdziło mi, że jak najbardziej jest to możliwe. Ucieszona, umówiłam się tego samego dnia na spotkanie z doradcą w oddziale. Pojechałam tam tylko po to, żeby dowiedzieć się, że jednak nie jest to możliwe. Pan doradca w oddziale banku odniósł się do tej dezinformacji niefrasobliwie. Straciłam czas - nie tylko na dojazd na bezwartościowe spotkanie, ale i cały dzień, który mogłam przeznaczyć na spotkanie z doradcami innych banków. Informacje przekazane przez pracowników dedykowanych do udzielania informacji nt. oferty uznałam za wiarygodne. Ok, infolinia może nie być w pełni kompetentna. Niestety, nie można porozmawiać przez telefon z doradcą dedykowanym do obsługi firm, ponieważ nie można uzyskać nr telefonu - ani na stronie internetowej, ani od konsultanta na infolinii. Trzeba fatygować się osobiście, żeby zadać jedno pytanie. Jeśli obsługa banku nie potrafi uszanować czasu klienta, to znaczy, że zupełnie nie przystaje do realiów prowadzenia biznesu w dzisiejszym świecie. Dla mnie dyskwalifikuje to z możliwości podjęcia współpracy z takim podmiotem.