~ Damian • 2019-07-10
Ocena:
Opinia o ideabanku? jedno wielkie dno.\r\nSystem transakcyjny jak z epoki kamienia łupanego - kompletnie nieintuicyjny, archaiczne rozwiązania, totalne dno.\r\nDla klientów firmowych nawet aplikacji mobilnej nie mają.\r\nProblemy się zaczeły już po założeniu konta - 2 osoby decyzyjne, 2 numery telefonów, SMS z potwierdzeniami transakcji zawsze przychodzą na jeden numer, choć - jak to Pani w oddziale powiedziała - dziwne bo ona ma 2. Po 3 miesiącach walki dałem sobie spokój.\r\nA najlepsze było ostatnio - chcesz zrezygnować z karty? Hola hola, nie tak szybko, bo 8 zyla co miesiąc leci. Po kilkunastu kontaktach sie okazało że hurra, jest w końcu pierwszy miesiąc nie obciążyli rachunku za karte której nie używam od pół roku, ale... jak to w ideabanku... tym najbardziej dziadowskim banku na rynku... dostaje pismo, że karta jest wciąż aktywna bo podpis sie nie zgadzał.\r\nBrak słów... totalne dno, [Moderacja] chyba w całym banku gdzie tylko może być to jest.\r\nOMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM ŁUKIEM CHYBA ŻE CHCECIE SOBIE WZIĄŚĆ KŁOPOTY NA GŁOWE I NIEPOTRZEBNE NERWY.
40947