~ Tomasz • 2019-06-04
Ocena:
Nie do wiary że tak mozna oszukwiać i kłamać. Kilka razy byłem we fizycznym oddziale wyjaniajac temat. ( nie mogli mnei obsłuzyc na infolinie ponieważ podobno zmieniłem dane, których nie zmieniałem). W oddziale za kazdym razem nei bardzo wiedzieli co ze mną zrobic , bo oczywiscie nei zmienial em przecież danych. Mówili ze juz ok i będzi emozna mnei zweryfikowac na infolinii. Za kazdym razem prosiłem na piśmei ze dane są ok. I co? Jak myślicie? Od ponad roku nie mogę na ifoolinii bo przeciez wug nich dane są zmienione. A ja to czytam z komputera z mojej strony w Idea. Masakra.
wczesniej spłaciłem połowę kredytu ( ok 70 tys) przed czasem, kilka miesięcy trzymali kasę nie księgujac i równeiz kilak razy musiałem byc w oddziale to załatwiac. Za kazdym razem podobno juz było załątwione. Ale za kazdym razem kazdy pracownik "odkrywał Ameryke" od nowa i ekekt ten sam, czyli zerowy. Gdy za ostatnim razem powiedzialem ze nie wyjde dopóki tego nie zaksieguja, okazało sie że podobno pieniadze były na koncie technicznym a ja wpłąciłem na inne( które sami podali wczesniej), To jest niewarygodne jak taki bank może funkcjonowac!.
Oczywsicie zadnych odsetek nie otrzymałem za zwłokę.Czy klient jest po to żeby dostawac zawału w odzziałach? Czy ja mam tam konto za karę??
40419