~ emma_dux • 2019-05-15
Ocena:
Miesiąc temu w Idea Bank został zatwierdzony mój wniosek o kartę kredytową. Zaraz po zatwierdzeniu złożyłam dyspozycję na infolinii o wysłanie karty na adres placówki bankowej z której odbiorę kartę, ze względu na problem z dostarczaniem poczty na mój adres firmowy. Wyraźnie prosiłam konsultanta z którym rozmawiałam o karcie i na infolinii żeby karta nie była wysyłana na mój adres firmowy.To było 15.04. O d tego czasu dwukrotnie sprawdzałam na infolinii czy karta została wysłana i upewniałam się co do dyspozycji. Z infolinii otrzymywałam informację, ż e karta nie została wysłana. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam karty. Dzisiaj na infolinii dosłałam informację, że karta została wysłana 17.04. na mój adres firmowy. 18.04 dostałąm sms od Konsultanta , że karta zostanie wysłana na adres placówki bankowej. Obecnie konsultant nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile i smsy. Brak mi słów na ogrom chaosu, brak profesjonalizmu i zwykłych kłamstw z którymi mam do czynienia w Idea Banku. Nikt nie wie gdzie jest moja karta, nikt nie bierze za nic odpowiedzialności. Reklamacja może być rozpatrzona aż 3 czerwca, czyli 2 miesiące nie będę mieć karty. To jest taka kpina z klienta i jego czasu , ale tak wygląda realizm kontaktu z Idea Bankiem i jego pracownikami. Pytanie czy chcecie tracić czas na Idea Bank. Bo ja już nie.
40063