Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Od czasu kłopotów - beznadzieja. Zlikwidowali to co ich wyróżniało - wpłatomat, bepłatny rachunek firmowy. Zrezygnowałem. Po wymówieniu rachunku, 4 tygodnie po jego teoretycznym zamknięciu kontrahent przelał mi pieniądze na zamknięte konto. Bank je przyjął !!!. Nie powiadomił mnie oczywiście o tym fakcie. Dopiero po 3 tygodniach od wpływu kasy znalazłem pieniądze logując sie na konto - oczywiście było teoretycznie zamknięte, ale dla tylko dla mnie. Nie mogłem wykonać żadnej operacji na tym rachunku. Czyli pieniądze przyjeli, ale ja nic z nimi nie mogłem zrobić. Na drugim rachunku (sp z o.o) IdeaBank nagle naliczył prowizję z tytułu prowadzenia konta. Niby tylko 10 zł, ale bezprawnie. Po 30 dniach od złożenia reklamacji Bank uznał ją za bezzasadną argumentując, że nie spełniono warunków. Ciekawe, bo przytoczono te warunki w uzasadnieniu i jak byk wychodziło, ze firma spełniła warunki. Powtórna skarga - do rzecznika klienta IdeaBanku spowodowała, że po 30 kolejnych dniach uznano, ze mieliśmy rację. Nasza cierpliwość sie wyczerpała i wymówiliśmy konto z 30 dniowym okresem wypowiedzenia (mam potwierdzenie z podpisem pracownika banku). Mija 35 dni. konto oczywiście nie zostało zamknięte, kasa nie został przelana na nowy rachunek... Zamierzam zgłosić sprawę do KNF.