~ anmar • 2019-04-30
Ocena:
Od czasu kłopotów - beznadzieja. Zlikwidowali to co ich wyróżniało - wpłatomat, bepłatny rachunek firmowy. Zrezygnowałem. Po wymówieniu rachunku, 4 tygodnie po jego teoretycznym zamknięciu kontrahent przelał mi pieniądze na zamknięte konto. Bank je przyjął !!!. Nie powiadomił mnie oczywiście o tym fakcie. Dopiero po 3 tygodniach od wpływu kasy znalazłem pieniądze logując sie na konto - oczywiście było teoretycznie zamknięte, ale dla tylko dla mnie. Nie mogłem wykonać żadnej operacji na tym rachunku. Czyli pieniądze przyjeli, ale ja nic z nimi nie mogłem zrobić. Na drugim rachunku (sp z o.o) IdeaBank nagle naliczył prowizję z tytułu prowadzenia konta. Niby tylko 10 zł, ale bezprawnie. Po 30 dniach od złożenia reklamacji Bank uznał ją za bezzasadną argumentując, że nie spełniono warunków. Ciekawe, bo przytoczono te warunki w uzasadnieniu i jak byk wychodziło, ze firma spełniła warunki. Powtórna skarga - do rzecznika klienta IdeaBanku spowodowała, że po 30 kolejnych dniach uznano, ze mieliśmy rację. Nasza cierpliwość sie wyczerpała i wymówiliśmy konto z 30 dniowym okresem wypowiedzenia (mam potwierdzenie z podpisem pracownika banku). Mija 35 dni. konto oczywiście nie zostało zamknięte, kasa nie został przelana na nowy rachunek... Zamierzam zgłosić sprawę do KNF.
39823