~ Ika*** • 2019-03-15
Ocena:
W 2017 r spłaciliśmy kredyt.Wtedy zostaliśmy odcięci od konta internetowego.Od 2018 staramy się zamknąć nasze konto.Tu zaczyna się nasz koszmar.Wysyłamy listy do banku za potwierdzeniem odbioru z wszystkimi papierami potrzebnymi do likwidacji konta.Bank odbiera listy i milczy.Pojechaliśmy do Wrocławia do idea bank okazało się że też nie da się zamknąć.,ponieważ mąż jest obcokrajowcem i przy otwieraniu konta posiadał paszport ,który stracił ważność w 2016r.,a że jesteśmy w uni nie jest wymagany paszport mąż postanowił wyrobić w ambasadzie holenderskiej ,która jest w Warszawie dowód osobisty holenderski.Tłumaczyliśmy to pani w banku ,ale na nic.Upierała się przy tym starym paszporcie.Nawet nie próbowała nigdzie dzwonić,co w takiej sytuacji ma zrobić.My mamy tego dość.Sprawa nadaje się do uwagi tvn.W tej sytuacji postanowiliśmy oddać sprawę do sądu i walczyć o naszą rację i odszkodowanie za nasze zdrowie.
38835