~ Dominik • 2018-11-15
Ocena:
Niestety, w ostatnim czasie jestem wyjątkowo niezadowolony ze współpracy z bankiem. Od blisko 3 tygodni czekam na odpowiedź mailową (mimo dwukrotnych ponagleń). Bank nie odpowiedział na żadną z przesłanych wiadomości. Poszedłem do placówki bankowej w Bielsku-Białej, aby uzyskać informacje na temat posiadanych przeze mnie lokat strukturyzowanych. Okazało się, że w tej placówce nie ma osoby, która zna się na tych produktach i odesłano mnie do... Katowic lub na infolinię. Zadzwoniłem na infolinię i... okazało się, ze również nie otrzymam informacji od ręki (a były to proste pytania). Co więcej, jestem klientem indywidualnym banku oraz klientem w postaci spółki cywilnej. Jak się okazuje, od 3 lat Idea Bank nie potrafi sobie poradzić z rozdzieleniem tych kont. Karta debetowa, wydana dla spółki cywilnej ma przypisany mój prywatny numer telefonu. Chcąc zmienić numer przypisany do karty spółki cywilnej, musiałbym równocześnie zmienić numer telefonu dla karty prywatnej. Czyli, wspólnicy przy każdej transakcji kartą w internecie muszą prosić mnie o numer kodu wysyłanego sms (nawet jak jestem na urlopie lub poza zasięgiem). Inną możliwością jest to, że numer telefonu zmieniłbym na numer telefonu firmowego. Wówczas, wykonując prywatne transakcje swoją indywidualną kartą, musiałbym korzystać z telefonu firmowego (czyli np. nie będąc w pracy, a chcąc wykonać prywatną transakcję musiałbym prosić współpracowników o numer kodu). Paranoja.
36453