Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niestety, w ostatnim czasie jestem wyjątkowo niezadowolony ze współpracy z bankiem. Od blisko 3 tygodni czekam na odpowiedź mailową (mimo dwukrotnych ponagleń). Bank nie odpowiedział na żadną z przesłanych wiadomości. Poszedłem do placówki bankowej w Bielsku-Białej, aby uzyskać informacje na temat posiadanych przeze mnie lokat strukturyzowanych. Okazało się, że w tej placówce nie ma osoby, która zna się na tych produktach i odesłano mnie do... Katowic lub na infolinię. Zadzwoniłem na infolinię i... okazało się, ze również nie otrzymam informacji od ręki (a były to proste pytania). Co więcej, jestem klientem indywidualnym banku oraz klientem w postaci spółki cywilnej. Jak się okazuje, od 3 lat Idea Bank nie potrafi sobie poradzić z rozdzieleniem tych kont. Karta debetowa, wydana dla spółki cywilnej ma przypisany mój prywatny numer telefonu. Chcąc zmienić numer przypisany do karty spółki cywilnej, musiałbym równocześnie zmienić numer telefonu dla karty prywatnej. Czyli, wspólnicy przy każdej transakcji kartą w internecie muszą prosić mnie o numer kodu wysyłanego sms (nawet jak jestem na urlopie lub poza zasięgiem). Inną możliwością jest to, że numer telefonu zmieniłbym na numer telefonu firmowego. Wówczas, wykonując prywatne transakcje swoją indywidualną kartą, musiałbym korzystać z telefonu firmowego (czyli np. nie będąc w pracy, a chcąc wykonać prywatną transakcję musiałbym prosić współpracowników o numer kodu). Paranoja.

Komentarze (2)

użytkownik
~ ...  •  2018-11-17
Wystarczy zadzwonić na infolinię i zgłosić zmianę numeru do powiadomień - proste.
użytkownik
~ Pracownik Idea Banku  •  2018-11-17
Szanowny Panie, Pana poglądy są niczym innym jak nie wiedza. Nie wszyscy pracownicy oddziału mają uprawnienia do produktów inwestycyjnych więc zgodnie z regulaminem zewnętrznym i prawem bankowym działanie odmowy udzielenia informacji przez oddział o którym Pan wspomniał jest jak najbardziej poprawny. Pozostałe tematy związane z numerem telefonu to również sprawa normalna ponieważ nie wiadomo jakie prawa ma Pan jako wspólnik w spółce a jakie prawa mają osoby pozostałe. Jeśli w KRS znajdują się dane niedoprecyzowane pod względem formalnym numer telefonu nie da się zmienić bo nie wiadomo jakie uprawnienia mają pozostali uczestnicy w spółce kto jest Beneficjentem Rzeczywistym. Prosimy nie oczerniać banku.
dodaj komentarz +