~ SOPHIE • 2018-10-09
Ocena:
Skandaliczne załatwianie klienta przez ten Bank, brak kontaktu z Oddziałem Banku, a telefony podane do kontaktu to infolinia, która nie ma pełnej wiedzy w temacie o który mi chodzi !!! Oddział, w którym założona była lokata jest w odległosci 50 km od mego miejsca zamieszkania . W Oddziale byłąm już 2-krotnie i niestety pozostał jeszcze jeden temat do załatwienia tj.otrzymanie zaświadczenia dla US o wysokości środków zdeponowanych w tym Banku w związku ze śmiercią Posiadacza, bo niestety Panie które mnie obsługiwały nic o tym temacie nie raczyły mnie poinformować czy też napomknąć bo orezecież mają o tym wiedzę ,żę taki dokument musi wyjść z Waszego Banku!!! Ja mając wiele spraw na głowie i ból po stracie najbliższej mi osoby mogę nie mieć o tym wiedzy, czy też nie pamiętać.
Urzędnik bankowy musi tu wykazać się kompetencją i pełnym załatwieniem klienta i nie narażać go na stresy i niepotrzebne podróże i koszty
Były założone 2 lokaty , przelew przyszedł na 1 łączną kwotę bez dokłądnego opisu z Centrali w Warszawie (IdeaBank SA ul,Przyokopowa 33 Warszawa 01-208) - mimo iż były różne daty ich założenia , o treści :"wypłąta całości spadku posiadacza ...... na rzecz spadkobiercy"? I to jest załatwienie??
OCENA : ZERO
35725