Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Skuszony lokatą heppy na 4 % wysłałem 1 grosz w celu weryfikacji moich danych z innego banku powiadomiono mnie przez mail ,ze mogę się zalogować na konto . Po zalogowaniu się poprawnym przelałem kwotę 9999,09zł w celu założenia lokaty na maksymalna kwotę Po około dniu pieniądze nie były widoczne na koncie. Próba połączenia sie z infolinią nie powiodła się. Z konta internetowego z doradcą wirtualnym bez rezultatu. Całe szczęście ,że pieniądze wróciły na pierwotne konto z dopiskiem że nie moę zrobić dopłaty do lokaty ma 1 grosz. Mimo wielokrotnych prób dozwonienia się na infolinię nie udało mi sie do tej pory słuchałem muzyki parę godzin . Do najbliższej placówki banku mam 100 km. Zakładająć lokatę poprzez internet nie brałem pod uwagę opcji odwiedzania siedziby banku. Czy tą działalność można nazwać bankiem ? Jak mogę odzyskać 1 gr przesłany przelewem w celu otworzenia konta i wycofać zgody udzielone na przetwarzanie danych. Zakładając konto w innym banku napewno zaczne od infolinii np w razie takich problemów lub pomyłkowym zalogowaniu sie do konta uzyskam pomoc.

Komentarze (3)

użytkownik
~ Oszczędny  •  2018-10-24
Zakładałem lokatę wczoraj. Podczas zakładania wielokrotnie pojawia się informacja że należy zasilić lokatą w całości jednym przelewem i że kolejne przelewy nie będą akceptowane. Brak czytania ze zrozumieniem nie jest winą banku.
użytkownik
~ Ewa   •  2018-11-14
Tu akurat błąd z twojej strony, że przelałeś kwotę na lokatę pomniejszoną o 1 grosz. Kwota przelana do weryfikacji powinna być zwrócona na rachunek, z którego była przelana, ale nie można jej sobie samemu od czegoś odliczać i tak jest chyba w jażdym banku. Mam kilka lokat w IdeaBanku i za każdym razem, gdy zakładam nową to dostaję inny numer konta do przelania kwoty na lokatę. Jestem pewna, że w twoim przypadku konto do lokaty miało również inny numer niż te na które przelewałeś grosz. W każdym razie kwota przelewu na lokatę musi być taka sama jak we wniosku o lokatę.
użytkownik
~ Inny Klient  •  2018-11-21
Należy nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Wina jak najbardziej leży tylko i wyłącznie po Pana stronie.
dodaj komentarz +