~ były klient • 2018-09-11
Ocena:
Najgorszy bank w jakim miałem konto (a miałem je w ok. 10). Przez 2 miesiące nie byli w stanie uczynić mojej karty debetowej aktywną, zostałem bez pieniędzy, choć były na koncie. Obsługa bez kompetencji, rozkładała ręce, gęby pełne frazesów i nic poza tym, głupie uśmieszki i beznadziejne komentarze (oddział na Sukienniczej w Krakowie), długi czas spędzony w kolejkach by próbować cokolwiek załatwić. To bank, który nie przestrzega zapisów własnych regulaminów, np. par. 15 Regulaminu prowadzenia rachunków wg którego konto na które przez pół roku nie wpływają środki ulega likwidacji - minęło 17 miesięcy od tego momentu i dalej konto istniało niestety musiałem znów zmarnować czas by (mam nadzieję) zakończyć ten żenujący spektakl. Nie odpowiadają na mejle wysyłane z konta bankowego albo z odpowiedzi tych nic kompletnie nie wynika. Bank reklamuje się jako innowacyjny a ma problemy z obsługą prostego konta indywidualnego. Nigdy więcej.
35295