~ Duńczyk • 2018-08-15
Ocena:
Miałem w tym banku, przez 2 lata, konto firmowe i nie było z nim większych kłopotów. Miałem zastrzeżenia co do działania samego konta on-line (bo tylko z niego korzystałem), pod względem funkcjonalności, rozwiązań i szybkości działania, ale żaden system nie jest bez wad. Ale faktycznie niektóre rozwiązania były dziwne albo wolne. Miałem trzy numery rachunków w jednym koncie i wykonanie przelewu z jednego własnego rachunku na drugi, w obrębie jednego konta, wymagało uwierzytelnienia, a wykonanie takiego przelewu w okolicach północy, często skutkowało pojawieniem się przelewu po kilku godzinach, gdzieś nad ranem. Paranoja. Natomiast potwierdzam opinie innych klientów, organizacyjnie ten bank to jest DRAMAT, brak przepływu informacji i pomiędzy klientem a bankiem i pomiędzy departamentami banku, ślamazarność, biurokracja, odsyłanie od jednego działu do drugiego. No pod każdym względem fatalnie. I olewanie klienta. Nie wygenerowałem sobie przed zamknięciem konta, dwóch ostatnich wyciągów i po jakimś czasie zwróciła mi na to uwagę księgowa. Wiec 22.07.2018 napisałem mejla do menedżera który zamykał rachunek, jak możemy rozwiązać ten problem. Jest dzisiaj 15.08.2018 i brak jakiejkolwiek odpowiedzi a mejl na pewno doszedł bo otrzymałem zwrotkę. Oddział banku przy ul.Pawiej w Krakowie a ten super menago to pan [Moderacja] . Brawo bank, brawo menago. Brawo Wy!
34851