Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja korzystam z Idea Banku od 2 lat w zakresie lokat. Lokaty najlepsze obecnie na rynku - bez dwóch zdań. Łatwość korzystania z aplikacji, przez którą można otwierać lokaty - idealna. To, że trzeba uważać na warunki otwierania lokat, to oczywiste. Szczególnie kiedy są to lokaty "na nowe środki". Ale nawet jeżeli źle otworzymy taką lokatę,to za kilka godzin mamy informację e-mailową o zmianie oprocentowania lokaty na niższe. Wtedy trzeba zerwać taką lokatę i założyć inną. Trwa to 1 minutę. Mi taka sytuacja przydarzyła się raz. Dostałem informację o tym, że nie spełnia ona wymogów i jest zmiana oprocentowania na niższe. Zmieniłem lokatę na inną i po bólu. Tak, że nie zgodzę się z poprzednikiem, że bank oszukuje jak może. Nie oszukuje, a powiedziałbym, że jak na panujące na rynku oferty daje stosunkowo dobrze zarobić. Trzeba tylko przy lokatach "specjalnych", mających pewne wymagania do tych wymagań się dostosować. Każdą lokatę, która nam się nie spodoba można zerwać błyskawicznie. Co do obsługi Infolinii - baz uwag krytycznych, normalna, raczej uprzejma. Trudno się dodzwonić - to spory minus. Napisałem swoją opinię, bo przeczytałem poprzednika i z jego krytycznymi uwagami się nie zgadzam. Za to pochwalam za całokształt, a szczególnie za procenty, które dają.

Komentarze (10)

użytkownik
~ Franek  •  2018-08-20
Ja korzystam nie 2 lata ale znacznie więcej i jestem bardzo zadowolony z Idea Banku
użytkownik
~ Tadeo  •  2018-08-23
od dawna lokuję środki na lokatach w Idea Banku. Absolutnie bez zastrzeżeń. Nigdy nie miałem żadnych problemów.
użytkownik
~ maha  •  2018-08-29
Potwierdzam, mam taką samą sytuację i aktualnie na ten bank nie mogę powiedzieć żadnego złego słowa..
użytkownik
~ sofkle  •  2018-08-30
w całosci potwierdzam tą opinię jest zgodna z moim doświadczeniem
użytkownik
~ Polak  •  2018-09-08
Lokaty zrywają błyskawicznie ;), po zerwaniu lokaty ok 5 rano, wielu telefonach na infolinii, która odsyla do pomocy technicznej itd. W koncu uzyskalem informacje, ze zerwanie i zwrot kasy z lokaty potrwa 2 dni robocze. (był pt. i Pan stwierdził ze kasa bedzie na wtorek...). Dopiero jak poinformowałem, że poinformuje KNF o takich praktykach to po południu odzyskałem środki. Prędkość fantastyczna. Szkoda nerwów.
użytkownik
~ rozczarowana  •  2018-09-10
Do tej pory miałam taką samą opinie, ale dziś zmienilam. Ja niestety nie dostalam żadnej informacji o zmianie na e-maila, że nie spełniam warunkow, tylko po weekendzie zmieniono mi oprocentowanie. I nie jestem pewna, czy słusznie, bo to były nowe środki z innego banku, przewyższające stan na 20 poprzedniego miesiaca! Dodzwonic sie oczywiscie nie mogę :(
użytkownik
~ Real  •  2018-09-18
Tak właśnie jest.
użytkownik
~ Tymek  •  2018-09-22
W pełni zgadzam się z opinią PW. Oferty lokat bardziej korzystne niż w innych bankach. Nie ma problemu z szybkim założeniem (jak również zerwaniem) lokaty. Niestety, nie można tego samego powiedzieć o lokatach strukturyzowanych - to wielkie porażki. Doświadczyłem tego trzykrotnie - zawsze zero zysku (a właściwie po kilku latach - z powodu braku zysku - to same straty).
użytkownik
~ Marcos 63  •  2018-09-22
Do Rozczarowana.Musisz sprawdzić zawsze czy poprzedni bank nie jest córką lub w inny sposób powiązany w tym przypadku z IB.Jeżeli jest powiązanie wówczas nie traktują tego jako nowe środki .Najlepiej byłoby sprawdzić na infolini.
użytkownik
~ Magdalena   •  2018-10-03
zgadzam się z powyższą opinią, uważam że nie ma ,,głupich banków z tylko marnymi usługami", problemy tworzą nieodpowiedzialni ludzie, korzystam z IB i nie miałam żadnego najmniejszego kłopotu bo cały czas myślę co robię i jak ominąć ewentualne problemy. No cóż nie każdy to robi a w efekcie później ,,płacze". Mam kilka lokat na pokaźne sumy, nikt do tej pory mnie nie oszukał, nie okradł, nie wprowadził w błąd bo sama decyduję co, kiedy i jak zmieniać , ulepszać i osiągać zysk. Dla porównania: niedawno weszłam do banku (nie bede wymieniac nazwy) z tzw sfery budżetówki, to co zobaczyła, usłyszałam, te specyficzne twarze, zmulenie i wiatr PRL-owski natychmiast kazały mi opuścić ta instytucję. Kiedy wchodzę do IBank, widze młodych , bystrych ludzi ubranych, nie mocherowo i nie mających ,,polskich smutnych twarzy". Pozdrawiam przedsiębiorczych i nie pozdrawiam zgredów z klapami na oczach, zawistnych i wrednych,
dodaj komentarz +