~ Jacek N • 2018-07-16
Ocena:
Ten bank to jakieś nieporozumienie i strata czasu... 4 dni otwierałem konto firmowe (oczywiście nie zostało otwarte z winy banku) po 3 telefonach każda z osób zapewniała, że za chwilkę moje konto zostanie aktywne, w między czasie dosyłałem skan dowodu osobistego pomimo, że nie był potrzebny na początku podczas wypełniania wniosku, robiłem dwa razy przelew aktywacyjny - tutaj też ciekawostka ponieważ Pani na infolinii stwierdziła, że przelew poszedł na konto prywatne w IdeaBanku na moje nazwisko (o które oczywiście nie wnioskowałem oraz, które odznaczałem podczas skłądania wniosku o konto firmowe) pomimo, że dwukrotnie przelałem pieniądze na numer konta firmowego (dysponuję potwierdzeniem). Od każdego jedyne co słyszałem to, że nie jest w stanie nic zrobić, ale oczywiście konto zostanie za chwilę uruchomione. Oczywiście się nie doczekałem. Dodam, że w innym banku konto założyłem (z aktywacją) w ciągu około godziny przez internet. Całe szczęście, że zrezygnowałem z IdeaBanku i zamknąłem wniosek - znajomy pracujący w zabezpieczeniach jako informatyk dołożył jeszcze kilka informacji na temat m.in. ginących przelewów w tym banku i tyle mi wystarczyło - żałuję, że wcześniej się nie zorientowałem wśród opinii, a tylko zasugerowałem się niskimi opłatami w banku...
34321