~ Katarzyna • 2018-07-05
Ocena:
Próbowałam założyć konto w banku poprzez przelew elektroniczny. W trakcie otrzymałam login do konta ale nie mogłam się zalogować, gdyż smsy z hasłem nie przychodziły. Następnego dnia otrzynałam emaila, że dane z przelewu z innego banku się nie zgadzają. Sytuacja kuriozalna, gdyż na 100% dane były identyczne, 3 razy sprawdzałam. Po kolejnej próbie założenia konta, najpierw poprzez przelew, potem poprzez formularz w wybranym oddziale, przychodziła mi odmowa na emaila, bez podania przyczyny.
To wszystko wystarczyło by się jeszcze raz zastanowić, czy warto lokować swoje oszczędności w takim banku, gdy samo założenie konta powoduje tyle problemów. I googolując weszłam tutaj, poczytałam opinie i zaczynam się zastanawiać, dlaczego bank oferuje tak wysokie oprocentowanie na koncie oszczędnościowym (to mnie skusiło) i lokatach... a jednocześnie ma tak niekompetentnych pracowników i system, który wyraźnie szwankuje. Może jednak bezpieczniej będzie ulokować pieniądze w innym banku, na niższym, procencie ale spać spokojnie?
34175