Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług. Ja swoje ?idealne? konto zakładam ponad miesiąc. Poniżej kalendarium (niektórych dat nie jestem pewien, a nie mam jak sprawdzić, więc mogą wystąpić kilkudniowe niedokładności): ? koniec sierpnia 2011 - w oddziale w Katowicach zakładam lokatę; chcę też założyć konto, ale pani mówi mi, że ona ma ograniczenia co do liczby otwieranych klientowi produktów ? tylko jeden dziennie (kiedy opowiem o tym za jakiś czas na infolinii, wywoła to spore zdumienie mojego rozmówcy ? na infolinii o takich ograniczeniach nie słyszeli); ? 1/09/2011 ? składam internetowy wniosek o otwarcie konta; otrzymuję informację, że w ciągu najbliższych dni skontaktuje się ze mną pracownik banku, aby ustalić termin dostarczenia do mnie umowy; Czekam. ? 16/10/2011 ? czytam dokładnie informacje na ich stronie internetowej. Można się dowiedzieć, że konto powinno być otwarte w ciągu 2 tygodni ? więc coś tu nie gra. Dzwonię na infolinię, pani informuje mnie, że wkrótce mój doradca skontaktuje się ze mną ? najpewniej jeszcze tego samego dnia. Czekam cierpliwie ? jeżeli wyśle mi wkrótce umowę, to bez problemu ją odbiorę (19 i 20 mam wolne). Więc czekam ? ? 20/09/2011 ? doradca nie zadzwonił ani 16-go, ani w dniach następnych. Mocno już zdenerwowany dzwonię znów na infolinię i opowiadam jak sprawy wyglądają (tutaj ma miejsce wspomniane wcześniej zdziwienie pracownika infolinii). Pracownik prosi o chwilę cierpliwości i po chwili ? JEST! Rozmawiam z doradcą! Zgodnie z informacją zawartą na stronie IdeaBank:? Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem telefonicznie, aby ustalić dogodny termin dostarczenia dokumentów przez kuriera?. Mówię więc panu, w jakich godzinach jestem w domu. Okazuje się, że w tych godzinach kurier nie pracuje. Proponuję więc sobotę. Z odpowiedzi wnioskuję, że mam to ewentualnie sam ustalić z kurierem. Trudno ? jakoś przeżyję. ? 22/09/2011 ? kurierka nie zastał mnie w domu, więc przyjeżdża do mnie do pracy (gdzie nie mogę odbierać przesyłek osobistych; przyjechała bez wcześniejszego uzgadniania tego ze mną- po prostu dowiedziała się od mojej rodziny, gdzie pracuję; w tym miejscu proszę sobie wyobrazić tłumaczenie się z tego kierownikowi); ? 22/09/2011 wieczór ? dzwoni pracownik firmy kurierskiej; mocno już zdenerwowany mówię mu to, co wcześniej pracownikowi banku odnośnie godzin, kiedy można mnie zastać w domu; ostatecznie ustalamy termin dostawy na sobotę; proszę, żeby to było w miarę wcześnie; ? 22/09/2011 jeszcze bardziej wieczór ? mocno już zdenerwowany pisze do IdeaBank-u e-mail z żądaniem pisemnych lub mailowych wyjaśnień i rekompensaty za stracony czas i nerwy (naiwnie myślę, że mi chociaż kubek przyślą :)). Do dnia dzisiejszego bez odpowiedzi. ? 24/09/2011 (sobota) ? czekam na kuriera. CAŁY DZIEŃ. Bezskutecznie. Dalsza część powinna być o chybionych działaniach firmy kurierskiej, ale nie mieści się to w temacie (niech Wam wystarczy, że też stargali mi trochę nerwów). Odnośnie banku: Wygląda na to, że nikt tam nad niczym nie panuje. Każdy pracownik robi co chce. Infolinia nie wie, jakie informacje dostaje klient w oddziale (?jeden produkt dziennie?). Strona internetowa zawiera ewidentne kłamstwa (np. tu: http://ideabank.pl/pytania. Polecam punkt ?konta? i opis, ile czasu trwa wg nich uaktywnienie ROR-u ;przypominam, że na sam telefon z ich strony czekałem blisko 3 tygodnie; a tutaj ? opis jak i co ustalam z konsultantem: http://ideabank.pl/konto_idealne ; też niezgodne ze stanem faktycznym)). Ja osobiście straciłem do nich całkowicie zaufanie.