~ fanny • 2018-04-27
Ocena:
daję pół gwiazdki za miłą obsługę na infolinii. Zależało mi na koncie walutowym na firmę (stałe wpływy w funtach). Myślałam, że lider rankingu kont firmowych spełni moje oczekiwania. A tutaj: Toporna aplikacja, niejasne zasady przewalutowywania, horrendalne prowizje. Negocjowanie umowy (chciałam mieć jeden jedyny przelew w funtach za darmo, rezygnując w zamian z bezpłatnych przelewów w euro) nie mieści się tam nikomu w głowie ("jest niemożliwe'). Korzystam z amronetu - nie mają konta w Idei, stąd i prowizja od przelewu walutowego, i wolne przelewy. Ich kantor walutowy działa w ograniczonych godzinach. Najbardziej chyba mnie wzruszyło, jak dowiedziałam się, że nie mogę przelać całej waluty na konto amronetu, bo właśnie z tego konta (W FUNTACH, na miłość Boską!) musi być pobrana prowizja W ZŁOTÓWKACH. Pan na infolinii nie umiał mi powiedzieć, według jakiego kursu będzie przewalutowanie :DDD Więc obliczyłam z marginesem. Po ściągnięciu prowizji został mi na koncie 1 funt z groszami. Jak mogę go odzyskać? Otóż: 1) robiąc przelew walutowy do mojego banku (tylko że prowizja to min. 29.99 :D, więc przelew technicznie nie przejdzie. Jest też możliwość przewalutowania - płacę wtedy 4.99 :D No i na ostatek... słuchajta ludzie - mogę przewalutować na euro i wypłacić w fizycznej placówce. W ogóle, zlikwidować konta osobistego też się nie da bez listu (fizycznego) lub wizyty w banku. Generalnie - nauczyłam się nie wierzyć rankingom :P
33083