Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie wiem jakie standardy obowiązują w tym banku, aczkolwiek na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że są bliskie lub równe zeru. Prawdopodobieństwo załatwienia sprawy poprzez infolinię graniczy chyba z cudem jakiego ja nie doświadczyłem. 23 marca złożyłem wniosek o otwarcie konta idealnego (głównie ze względu, na fakt, że klienci z kontem mają ciut lepsze oprocentowanie lokat) i tu zaczął się koszmar. Nie został wygenerowany nr rachunku bankowego, o który wnioskowałem. Wybrana przeze mnie forma aktywacji konta to przelew 0,01 zł, tylko jak go wykonać skoro nie zna się numeru. Przez blisko tydzień nikt, powtarzam nikt nie był w stanie rozwiązać sytuacji problemowej. Panie na infolinii jak nagrane, powtarzają to samo, że sprawa została przekazana do realizacji, że technicy pracują nad moją sprawą. Temat oczywiście traktują jako priorytetowy i każdego dnia wysyłają ponaglenia. W dodatku nie potrafią odpowiadać na pytania dotyczące szczegółowych warunków prowadzenia rachunków bankowych na rzecz Idea Banku. Szczegółowe pytanie i cyt. ?yyyyy dobrze rozumiem, proszę chwileczkę zaczekać?. Bank, który stawia na rzekomą nowoczesność, zdalną obsługę, nie potrafi, rozwiązać sprawy najprostszej mogłoby się zdawać. Otwarcie konta w innym banku przecież to jest jedna wizyta i mamy załatwioną sprawę. Ciągłe czekanie n linii, odsyłanie, przełączanie rozmów tak wygląda obsługa w Idea Banku. W ogóle nie dziwią mnie oceny banku na poziomie 1,5 gwiazdki, wg mnie to i tak o dużo za dużo. Ja ze swojej strony zrobiłem tyle ile mogłem, teraz pozostało mi tylko rozpowszechnić i opublikować swój przypadek, ku przestrodze innych, potencjalnych klientów, którzy chcieli by się dać złapać w sidła niekompetentnego banku. Pozdrowienia darujmy sobie.