~ TOMASZ G • 2018-03-29
Ocena:
Nie wiem jakie standardy obowiązują w tym banku, aczkolwiek na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że są bliskie lub równe zeru. Prawdopodobieństwo załatwienia sprawy poprzez infolinię graniczy chyba z cudem jakiego ja nie doświadczyłem. 23 marca złożyłem wniosek o otwarcie konta idealnego (głównie ze względu, na fakt, że klienci z kontem mają ciut lepsze oprocentowanie lokat) i tu zaczął się koszmar. Nie został wygenerowany nr rachunku bankowego, o który wnioskowałem. Wybrana przeze mnie forma aktywacji konta to przelew 0,01 zł, tylko jak go wykonać skoro nie zna się numeru. Przez blisko tydzień nikt, powtarzam nikt nie był w stanie rozwiązać sytuacji problemowej. Panie na infolinii jak nagrane, powtarzają to samo, że sprawa została przekazana do realizacji, że technicy pracują nad moją sprawą. Temat oczywiście traktują jako priorytetowy i każdego dnia wysyłają ponaglenia. W dodatku nie potrafią odpowiadać na pytania dotyczące szczegółowych warunków prowadzenia rachunków bankowych na rzecz Idea Banku. Szczegółowe pytanie i cyt. ?yyyyy dobrze rozumiem, proszę chwileczkę zaczekać?. Bank, który stawia na rzekomą nowoczesność, zdalną obsługę, nie potrafi, rozwiązać sprawy najprostszej mogłoby się zdawać. Otwarcie konta w innym banku przecież to jest jedna wizyta i mamy załatwioną sprawę. Ciągłe czekanie n linii, odsyłanie, przełączanie rozmów tak wygląda obsługa w Idea Banku. W ogóle nie dziwią mnie oceny banku na poziomie 1,5 gwiazdki, wg mnie to i tak o dużo za dużo. Ja ze swojej strony zrobiłem tyle ile mogłem, teraz pozostało mi tylko rozpowszechnić i opublikować swój przypadek, ku przestrodze innych, potencjalnych klientów, którzy chcieli by się dać złapać w sidła niekompetentnego banku. Pozdrowienia darujmy sobie.
32713