~ Krzysztof nie pseudonim • 2018-02-21
Ocena:
Idea Bank ma zwrócić mi pieniądze tytułem nadpłaty opłacanych rat kredytu . Musiałem po tygodniu ponownie dzwonić do Banku , przejść całą procedurę bo Pan ( wyjątkowo uprzejmy )podał kwotę
o niecałe 11 zł. wyższą i system nie mógł zareagować na przelanie pieniędzy. Jak Bank ma wysłać SMS z informacjami związanymi ze swoim interesem to zna numer telefonu , kiedy sprawa dotyczy ,, klienta,, to klient MUSI zabiegać o swoje . Normalny brak zwykłej przyzwoitości - bo o PARTNERSKIM podejściu do strony ( klienta) to należy zapomnieć .
Pani Magdalena , która mnie telefonicznie obsługiwała, ratując wątpliwą reputacje Banku , stanęła na wysokości zadania i Przeprosiła.
P.S.
Spróbujcie Państwo napisać informacje na ,, poczcie ,, Idea Banku . Wszystkie produkty się ukażą ,załączniki dodaj , ale informacji nie można wysłać.
Z poważaniem
Kszysztof
32131