Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank! Po wprowadzeniu tej ich idea cloud nic nie działa. Strona banku się wiesza, czasem trzeba czekać kilka minuta aż załaduje się historia. Przy robieniu wielu przelewów ciągle pojawia się błąd i wylogowuje mnie z konta. Zrobię dwa przelewy - wylogowuje, musze się ponownie zalogować, sprawdzić czy przelew poszedł i zrobić go ponownie i tak w koło macieju! Zwariować można!!! Ostatnio zablokowałem sobie dostęp do konta ( swoją drogą nie mam pojęcia jak to się stało bo na pewno hasło wpisywałem dobre, idiotą nie jestem ), dzwonię na infolinię, weryfikacja negatywna. Mało mnie szlag nie trafił. Dzwonię do mojego doradcy - proszę udać się do oddziału banku i zaktualizować kartę klienta, być może ktoś źle wprowadził dane przy zakładaniu kont etc. Idę do oddziału - Kraków ul. Szlak. W kolejce do "kasy" 10 osób. Jedno stanowisko czynne, drugie nieczynne. Pracownica po każdym kliencie znika na 5 min. na zapleczu. Pracownicy snują się po oddziale, co chwilę w grupach wychodzą na papierosa i palą przed wejściem do banku tak, że dym wpada do środka, fuj! Ale do rzeczy - po kilku próbach ( sytem się wiesza ) dali mi jakieś hasło do weryfikacji telefonicznej. Pytam - czy jeśli jeszcze raz zablokuję sobie konto, czy będę musiał znowu przyjechać? Odpowiada - nie, tylko pan wprowadzi to hasło. Karty klienta nie chą uaktualnić bo po co, skoro mam "telekod". OK. Zmieniam hasło. Przez ok. tydzień działa. Potem znowu loguję się do konta - hasło nie działa. Niemożliwe!!! Ta sama sytuacja co wcześniej. Dzwonię na infolinię - weryfikacja negatywna. Mówię, że mam telekod, że tak mi powiedzieli w oddziale. A konsultant na to "Owszem, ale telekod poda pan PO WERYFIKACJI która musi być pozytywna" ! Krew mnie zalała prawie. To pokazuje totalną niekompetencję praconików idea bank! No jak można tak traktować klienta??? Mam jeszcze kilka rachnków w innych bankach i niegdy, NIGDY nie miałem żadnych problemów. Wkrótce skończy mi się kredyt i zamykam to konto w cholerę!!!!!!