Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam. Namówiłem moich rodziców na założenie lokaty bankowej w Idea Bank. W dniu dzisiejszym pojechaliśmy do Oddziału w Łodzi przy Manufakturze. O godzinie 15:50 weszliśmy do Oddziału i miła dziewczyna na recepcji powiedziała, że wszyscy doradcy są zajęci i że na 16:00 jest umówiony klient do jednego z doradców i jeśli nie przyjdzie to on nas obsłuży. Klient przyszedł. Powiedziano nam, że za chwilę przyjmie nas drugi doradca. Tak dotrwaliśmy do 16:20. Na naszą prośbę recepcjonista poszedł zobaczyć kiedy będziemy mogli być obsłużeni. Wrócił z pokoju doradców i powiedział, że za chwilę wyjdzie do nas pani Marzenka. W międzyczasie przyszedł Pan, który powiedział, że chce założyć lokatę. Osoby na recepcji powiedziały, że dziś doradcy są zajęci i że mogą umówić go na jutro... Zdziwiony mężczyzna nie odpowiedział tylko wyszedł z Oddziału. O 16:30 poprosiliśmy o interwencję panią na recepcji. Ta poszła i powiedziała, że Pani Marzenka już bierze komputer i do nas idzie, a więc za minutę będzie nas obsługiwać. Po ... ośmiu kolejnych minutach Pani Marzenka zaprosiła nas do pokoju. Była godzina 16:40. Wiedzieliśmy jaki produkt nas interesuje więc Pani Marzenka wprowadziła dane z dowodu osobistego po czym zabrała go do skserowania i ... wróciła po 20 minutach. Potem dała kolejne dokumenty do podpisu i poszła wprowadzić je do systemu. Zniknęła na kolejne minuty! O godzinie 17:40 powiedziała, że dzwoniła na infolinię i wie, że tyle ludzi zakłada lokaty o tej godzinie w Oddziałach w Polsce, że system nie może przetworzyć naszych danych! Powiedziała, że możemy jutro przyjechać ponownie i możemy jutro spróbować założyć lokatę i wpłacić pieniądze. Postanowiliśmy przerwać tę farsę. Zażądaliśmy wycofania naszych danych osobowych z tego banku oraz zwrot podpisanych przez nas dokumentów. Pani się bardzo zdziwiła i powiedziała, że nie może tego zrobić, ale może je skserować i potwierdzić, że przyjęli takie dokumenty. Gdy powtórzyliśmy nasze żądanie skserowała dokumenty i na nich przy swojej imiennej pieczątce napisała słowo "anulowano". Zobowiązała się do wycofania naszych danych z systemu poprzez swój kontakt z Centralą Banku. O godzinie 18:05 opuściliśmy placówkę Banku. Czas spędzony w tym Oddziale w dniu dzisiejszym (2 godz. 15 minut!!!) przeze mnie i moich schorowanych rodziców może być przestrogą dla innych, a dla właścicieli i managerów Idea Bank tematem do przemyśleń...

Komentarze (1)

użytkownik
~ e-Pomoc Idea Bank  •  2017-08-31
Szanowny Panie Adamie, jak już odpowiedzieliśmy w innym miejscu - przykro nam w związku z opisaną sytuacją i trudnościami, jakie Państwa spotkały. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji, ale również przyjrzeć się sprawie. Prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), informacją, krótkim opisem napotkanych problemów oraz dopiskiem ?e-Pomoc? w temacie. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej pomóc i udzielić Państwu stosownych wyjaśnień. Pozdrawiamy, e-Pomoc Idea Bank
dodaj komentarz +