Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. O D R A D Z A M! Wydzwaniają, proponują niewiadomoco złote góry jakieś itp a gdy przyjdzie co d czego nie mają do zaoferowania nic. Zostawilliśmy sobie jedynie mobilny wpłatomat. To był błąd. Po jakichś trzechtygodniach bankomat zeżarł kartę. Zniknęła karta i kasa. DWA TYGODNiE czekania na zwrot kasy. Przestaliśmy korzystać. Wydzwaniają. Wyjechałem na urlop (zima) ostawiłem kartę pracownikowi, żeby wpłacał, bo za towar trzeba płącić. Dwa razy zadziałało, po dwóch razach przysłali bankomat nienaładowany. Zniknął prąd, karta i kasa. DWA TYGODNIE czekania na kasę. Myślę sobie koniec likwiduję. Ale była kolejka, więc jakoś zostało. Lato, urlop, ta sama sytuacja. Pracownik wpłaca, wszystko OK. Wchodzę na konto -- pusto. Telefon do banku "tak, tak, widzimy wpłątę pojawi się jutro". Jutro było w zeszły przedwczoraj. Chała, popelina i złodziejstwo. Serdecznie odradzam. Gdybym ja tak traktował swoich klientów długo bym nie podziałał. O D R A D Z A M!

Komentarze (1)

użytkownik
~ e-Pomoc Idea Bank  •  2017-07-20
Szanowny Panie, przykro nam w związku z wyrażoną tu opinią oraz problemami, jakie Pana spotkały przy okazji korzystania z Wpłatomatu. Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się tej sprawie, a także wyjaśnić kwestię wpłaty, której Pan nie widzi na swoim koncie, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemów oraz dopiskiem ?e-Pomoc? w temacie. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej zweryfikować problem i udzielić Panu stosownych wyjaśnień. Pozdrawiamy, e-Pomoc Idea Bank
dodaj komentarz +