~ Lidia Ludwikowska • 2017-07-11
Ocena:
Witam, jestem klientką Idea Bank od dwóch miesięcy. Nie jest to długi czas, ale wystarczający na to aby odnieść złe wrażenia. Sprawa dotyczy wydawałoby się rzeczy błahej...chodzi o dodatkową kartę do bankomatu do konta firmowego. Mijają już niedługo dwa miesiące od czasu złożenia przeze mnie wniosku drogą internetową. Poza tym, że mam potwierdzenie złożenia wniosku nie dzieje się nic. Telefony z mojej strony kończą się tym, że jestem odsyłana od pracownika banku do infolinii i odwrotnie. Wszędzie zostaję poinformowana, iż mój wniosek został złożony prawidłowo, bardzo serdecznie przepraszają i obiecują sprawę bezzwłocznie załatwić. no i tak czas sobie leci... a karty jak nie mam tak nie mam.
Tak, wiem, że za chwilę tutaj też pojawi mi się odpowiedź jak to wszystkim bardzo przykro...prosimy o wyrozumiałość...natychmiast się sprawą zajmiemy... I co mi z tego!!! Słyszę to za każdym razem. Niestety rozważam już rezygnację z usług tego banku. Nie polecam nikomu!!!
29673