Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Korzystałem z bankowowości internetowej 8 banków (w tym z Lion's bnaku, który jest przecież dzieckiem Idea Banku), ale takiego dziadostwa jak strona internetowa, w wersji "Cloud", obsługująca klientów idea Banku nie spotkałem. Wymienię pokrótce szczegóły dziadostwa: - już w czasie logowania, po podaniu numeru klienta i hasła,ładuje sie zupełnie PUSTA strona banku, a czasami program wypluwa w trybie tekstowym na ekranie kilkadziesiąt komend jakiegoś języka programowania (chyba Java) zawartych w stronie internetowej. Cholera wie, czy dobry haker , na podstawie tych komend nie znalazłby dziur w programie umożliwiających kradzież nie tylko danych klientów banku; - czasami, za którymś razem, klikając myszką po pustym ekranie wyłania sie właściwa strona internetowa, czy tak powinno wyglądać logowanie? -- jeśli miałeś to nieszczęście, że zechciałeś ustawić hasło do trybu "hasło maskowane" wtedy przepadłeś, bo przy następnym logowaniu będziesz miał big problem z podaniem wybranych znaków hasła. Z prostej przyczyny: po wstawieniu pierwszego znaku (nie zależnie, czy z klawiatury, czy z klawiatury wirtualnej) kursor przeskakuje nie do następnego znaku lecz do zupełnie dowolnego pomijając ten właściwy, (np masz wpisać znaki numer 1, 4, 6, 9, 11 hasła, wpiszesz znak o numerze 1 , a kursor myk i skoczył do numeru 9 a nie 4 !). Przyznaję, że tego typu"zalety" strony internetowej Idea Banku, w wersji "Cloud". mogą doprowadzić klienta do zawału serca, ale to drobna strata, większa będzie, gdy te mankamenty zostaną wykorzystane przez hakerów. Może nie warto czekać na hakerów lecz sprawą powinna zainteresować sie jakaś komisja nadzoru finansowego, bo ewidentnie widać, że Zarząd tego banku sobie nie radzi. Po 2 dniach: przy którejś rozmowie z konsultantem jestem pytany: "Czy w haśle są znaki specjalne? A jakże są, odpowiadam. Bo na stronie internetowej banku nie ma żadnej informacji, że nie mogą być!" Więc niech Pan je usunie, bo podobno one utrudniają logowanie się. Usuwam, i rzeczywiści, wolno, bo wolno, ale można sie zalogować. Jeszcze próbuję hasła maskowanego i klawiatury wirtualnej (nawiasem mówiąc ktoś powinien sprawdzić papiery bankowych informatyków, bo ta klawiatura wygląda pokracznie). Niestety, taka kombinacja (maskowanie i wpisywanie hasła klawiatury wirtualnej) nadal uniemożliwia zalogowanie się, pojawiają sie te same mankamenty jak wyżej opisane. Więc nie należy ryzykować i do wpisywania używać klawiatury normalnej! Stąd mój apel do Zarządu Banku: Panowie i Panie, ewidentnie sobie nie radzicie w tym obszarze swojej działalności (informatyzacja banku), może powinniście zrezygnować z bankowej fuchy? Może następcy znaleźliby informatyków bardziej kompetentnych? j.t.

Komentarze (1)

użytkownik
~ e-Pomoc Idea Bank  •  2017-07-07
Szanowny Panie, przykro nam w związku z wyrażoną tu opinią oraz problemami technicznymi, jakie Pana spotkały. Jeżeli nadal występują, prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz (jeżeli możliwe) screenem obrazującym go i dopiskiem ?e-Pomoc? w temacie. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej zweryfikować problem i pomóc. Pozdrawiamy, e-Pomoc Idea Bank
dodaj komentarz +