Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Od początku z tym Idea Cloud są same problemy, Sam bank jest niezły ale ludzie tam pracujący to cyborgi. trudno tu opisywać wszystkie problemy ale np. ostatnio od ponad miesiąca jest kolejny problem z logowaniem o czym pseudo pracownicy tegoż banku doskonale wiedzą nawet przez kilka dni zamieścili uwagę, że mogą wystąpić problemy. Następnie nic nie robiąc zdjęli ostrzeżenie. Dzwoniłem kilkakrotnie na infolinię, pisałem przez FB - jak grochem o ścianę. Po wprowadzeniu loginu % ustawionej kwoty jest niewłaściwy, następnie po przejściu do hasła kursor skacze sobie dowolnie raz na drugi raz na trzeci znak jest możliwość przywrócenia go na właściwą pozycję ale to irytujące bo po wprowadzeniu znaku znowu przeskakuje w dowolne miejsce. Fachowcy z Idei a raczej z tego nieszczęsnego Clouda każą mi przesłać zdjęcie z loginu i z hasła ze skaczącym kursorem, podobno takie są procedury. Czemu oni jeszcze tam pobierają wynagrodzenie?

Komentarze (1)

użytkownik
~ e-Pomoc Idea Bank  •  2017-06-27
Szanowny Panie, jak wyjaśnialiśmy już w innym miejscu, prośba o screen wynika tego, że chcemy jak najszybciej i możliwie dokładnie zdiagnozować problem, gdyż nie zawsze można go precyzyjnie opisać słowami. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu wątpliwości, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem zastrzeżeń do opisanej sytuacji oraz dopiskiem ?e-Pomoc? w temacie. Jeżeli problem techniczny występuje nadal, to również prosimy o taką informację. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej udzielić Panu stosownych wyjaśnień i pomóc. Pozdrawiamy, e-Pomoc Idea Bank
dodaj komentarz +