Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pisałem dwa dni temu a teraz dokładam mały epilog. Jest środa, czyli już 10 dni od mojej wizyty w oddziale. Efekt? Żaden. Oczywiście nikt się nie skontaktował, jak w ostatni poniedziałek obiecali, więc w środę kolejny raz zadzwoniłem. Rozmowa była mało przyjemna. Konsultant nie oddzwonił, bo od kilku dni jest na innym oddziale. Fajnie, tylko to nie mój problem. Istnieje coś takiego jak przekazywanie/delegowanie spraw. W tzw. międzyczasie, dostałem SMS-em kody dostępu do obsługi konta przez Internet i telefon. Super. Tylko jest mały problemik, bo ciągle nie mam konta, więc kody zdadzą się psu na budę. Dalej jest jeszcze ciekawiej, pani z oddziału stwierdziła że cała sytuacja to wina działu technicznego, który nie jest stanie wygenerować numeru konta. Od tygodnia. Dyrektor oddziału ma interweniować w tej sprawie. Dla mnie chore, bo czy dyrektor oddziału jest od zajmowania się takimi pierdołami? Kolejna rzecz, zarówno ta pani, jak i poprzednia z poniedziałku dystansują się od działań swojego banku jako całości. To nie nasza wina, to wina inszych. Dla mnie to wina banku, bez rozróżnienia osób, czy to z infolinii czy działu technicznego i pracownik występujący przed klientem, powinien wziąć na klatę zaistniałą sytuację. Przekazałem pani że wobec powyższego, odstępuję od założenia konta i idę do konkurencji, w tym wypadku Citi Handlowy. Zapłacę te 15 zeta miesięcznie i czasem podjadę do wpłatomatu, ale jestem przekonany że konto będę miał nie wychodząc z domu, w 3-4 dni. Przeczuwam że pomimo mojej deklaracji i tak mi to konto założą a ja nie będę mógł udowodnić iż zrezygnowałem, tak więc będzie mnie czekała wizyta w oddziale albo ścieżka zdrowia na infolinii, aby odwołać zlecenie, którego zapewne nie będą chcieli zrealizować. Tak więc reasumując. Mają totalne burdello bum, bum i nie są godni zaufania, 3mać się od nich z daleka.