Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam bardzo podobnie jak ~koniarz. Nie są w stanie zakończyć rejestracji konta rozpoczętego w Internecie w placówce stacjonarnej. Nie są w stanie wygenerować umowy, w związku z blokadą dostępu do konta. Dlaczego? Nikt nie wie, podobno błąd pracownika infolinii. Byłem w oddziale w poniedziałek, zadeklarowali że do piątku będzie wszystko załatwione. Nie było. Jest wtorek następnego tygodnia i nic. Mało tego, totalnie zlewają klienta, dzwoniłem w poniedziałek żeby się dowiedzieć jak sprawy stoją, mieli oddzwonić, nie zrobili tego. Ciekawe co dalej? Dlaczego się uparłem na nich? Bo mam firmowe konto i jest w miarę OK, to postanowiłem założyć także prywatne. Jestem o tyle zdziwiony, że przy zakładaniu firmowego, w miarę wszystko było OK. Po drugie, mają fajną usługę, mobilne wpłatomaty, a niestety czasem mam gotówkę i nie muszę z nią nigdzie biegać. Potwierdzam że organizacyjnie to g*****y bank, np w umowie rachunku zastrzegają sobie że wyciągi będą dostępne do 10-go każdego miesiąca, podczas gdy w City Handlowy (drugie konto firmowe) są zawsze drugiego dnia po zakończeniu miesiąca. Po trzecie, nigdy bym się ich nie trzymał, ale kilku moich kontrachentów ma u nich konta i jest to wygodne przy rozliczeniach. Szybkość działania konta, też pozostawia wiele do życzenia. Mają fioła na punkcie bezpieczeństwa, co niestety ale w niektórych przypadkach jest chore. Na infolinii, żeby zidentyfikować klienta, najpierw trzeba podać różne dane, z numerem majtek włącznie, a potem i tak proszą o podanie wybranych przez nich cyfr z 8-śmio cyfrowego kodu. Masakra. W Citi Handlowy jest 4-cyfrowy PIN i święto lasu. Transfery wewnętrzne w obrębie własnych kont, bywa że nie odbywają się w czasie rzeczywistym, tylko trwają czasem kilka minut, a w nocy to już czasem masakra. W Citi Handlowy natychmiast wewnętrzne przelewy są księgowane. I na koniec rzecz która najbardziej mnie wkurza, bo jest dla mnie strasznie upierdliwa. Wewnętrzne przelewy, pomiędzy własnymi rachunkami, MUSZĄ być akceptowane podobnie jak zewnętrzne, poprzez otrzymany w SMS kod. To już jest maniactwo. A kod oczywiście nie jest tylko cyfrowy, tylko cyfrowo-literowy, można się przyzwyczaić ale też łatwo przy przepisywaniu z telefonu się pomylić. Niestety, co tanie albo za darmo, to do d...... Zdecydowanie NIE POLECAM! PS. Zgadnijcie gdzie założę w końcu konto prywatne?