~ Duńczyk • 2017-06-06
Ocena:
Mam bardzo podobnie jak ~koniarz. Nie są w stanie zakończyć rejestracji konta rozpoczętego w Internecie w placówce stacjonarnej. Nie są w stanie wygenerować umowy, w związku z blokadą dostępu do konta. Dlaczego? Nikt nie wie, podobno błąd pracownika infolinii. Byłem w oddziale w poniedziałek, zadeklarowali że do piątku będzie wszystko załatwione. Nie było. Jest wtorek następnego tygodnia i nic. Mało tego, totalnie zlewają klienta, dzwoniłem w poniedziałek żeby się dowiedzieć jak sprawy stoją, mieli oddzwonić, nie zrobili tego. Ciekawe co dalej? Dlaczego się uparłem na nich? Bo mam firmowe konto i jest w miarę OK, to postanowiłem założyć także prywatne. Jestem o tyle zdziwiony, że przy zakładaniu firmowego, w miarę wszystko było OK. Po drugie, mają fajną usługę, mobilne wpłatomaty, a niestety czasem mam gotówkę i nie muszę z nią nigdzie biegać. Potwierdzam że organizacyjnie to g*****y bank, np w umowie rachunku zastrzegają sobie że wyciągi będą dostępne do 10-go każdego miesiąca, podczas gdy w City Handlowy (drugie konto firmowe) są zawsze drugiego dnia po zakończeniu miesiąca. Po trzecie, nigdy bym się ich nie trzymał, ale kilku moich kontrachentów ma u nich konta i jest to wygodne przy rozliczeniach. Szybkość działania konta, też pozostawia wiele do życzenia. Mają fioła na punkcie bezpieczeństwa, co niestety ale w niektórych przypadkach jest chore. Na infolinii, żeby zidentyfikować klienta, najpierw trzeba podać różne dane, z numerem majtek włącznie, a potem i tak proszą o podanie wybranych przez nich cyfr z 8-śmio cyfrowego kodu. Masakra. W Citi Handlowy jest 4-cyfrowy PIN i święto lasu. Transfery wewnętrzne w obrębie własnych kont, bywa że nie odbywają się w czasie rzeczywistym, tylko trwają czasem kilka minut, a w nocy to już czasem masakra. W Citi Handlowy natychmiast wewnętrzne przelewy są księgowane. I na koniec rzecz która najbardziej mnie wkurza, bo jest dla mnie strasznie upierdliwa. Wewnętrzne przelewy, pomiędzy własnymi rachunkami, MUSZĄ być akceptowane podobnie jak zewnętrzne, poprzez otrzymany w SMS kod. To już jest maniactwo. A kod oczywiście nie jest tylko cyfrowy, tylko cyfrowo-literowy, można się przyzwyczaić ale też łatwo przy przepisywaniu z telefonu się pomylić. Niestety, co tanie albo za darmo, to do d...... Zdecydowanie NIE POLECAM! PS. Zgadnijcie gdzie założę w końcu konto prywatne?
29257