Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Widzę, że nie jestem osamotniony w opinii.... Założyłem konto dla przedsiębiorstwa przez internet. Bo ten bank przecież taaaaki mobilny. Tożsamość zakładającego i umowa miały być przesłane do mnie kurierem. Oczywiście kuriera nie ma. Nie dziwi mnie to. Myślę, dobra, załatwię sprawę osobiście, Jadę zatem do oddziału umówiony wcześniej z pracownikiem. Na 14. Co się okazuje????!!!! Pracownik ma problem ze swoim pracowniczym profilem, czy tam pocztą i nie może wprowadzić żadnych danych. Pracownik prosi, abym poczekał albo przełożył wizytę. (PEWNIE NIE AM TAM INNYCH PRACOWNIKÓW, A MOŻE WSZYSCY MAJĄ PROBLEM Z POCZTĄ!!) Nic to, poczekam :) Pójdę sobie na obiad. WRACAM po telefonie pracownika banku O GODZINIE 17!!!!! Wszystko już idzie gładko. Podpisujemy dokumenty, wypełniamy druki. Na sam koniec pracownik banku ma problem. System widzi błąd. Czemu? Bo konto było zakładane przez internet i Pani już nie ma dostępu do żadnych działań na tym rachunku. Jest już 18. 4 GODZINY!!!!!!! Dobra, załatwię inną sprawę. Na dole, w kasie, proszę inną już panią o wygenerowanie nowego hasła do bankowości internetowej i telefonicznej. DZIĘKUJĘ, WYCHODZĘ. W domu widzę sms z nowym hasłem, ale tylko do bankowości telefonicznej! Po telefonie na infolinię kolejna już pani mówi mi, że będzie mogła kontynuować rozmowę ze mną, gdy podam jej jeszcze jedno hasło, które właśnie dostałem na telefon. Oczywiście telefonu, na który przyszedł sms nie mam przy sobie. PARANOJA!!! Pomijam inne aspekty funkcjonowania banku. Prowadzę mailową wymianę z pracownikiem banku, telefoniczną. Nagle pracownik nie odbiera. Co się dzieje? PRACOWNIK ZOSTAŁ ZWOLNIONY, ale ile zachodu kosztowała mnie informacja o tym właśnie fakcie... W żadnym innym banku nie byłem tak traktowany. Oczywiście oddziały najbliższe w Warszawie, ja do Warszawy mam jakieś 40 kilometrów. Jeździj i czekaj. Pa :*

Komentarze (1)

użytkownik
~ e-Pomoc Idea Bank  •  2017-05-25
Szanowny Panie przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją i trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu problemów, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem ?e-Pomoc? w temacie. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu stosownych wyjaśnień. Pozdrawiamy, e-Pomoc Idea Bank
dodaj komentarz +