~ Kasia • 2017-05-10
Ocena:
Przychodzę założyć konto w Idea Bank. Niby 0 warunków, tylko dokument tożsamości i ok. Dla opisu sytuacji - jestem obcokrajowcem, ale mam stały pobyt, jestem rezydentem podatkowym i wszystkie papiery mam w porządku. No i na wstępie - niespodzianka - nie mogą mi założyć bankowości elektronicznej bez sprawdzenia przez służby bezpieczeństwa banku z powodu narodowości (ciekawe, swoją drogą, jak oni to sprawdzają). No ale niech z nimi - mogą sobie sprawdzać, nie mam nic przeciwko. Ale po sprawdzeniu (milion pytań jak na przesłuchaniu), okazuje się, że coś tam nie działa u nich w systemie transakcyjnym - zwał jak zwał - jednym słowem konta mi nie założyli. Parę dni straconych. Powiedzieli, że jak coś się zmieni, to się skontaktują - minął tydzień, zero odzewu. Ogólnie nie polecam, podejście totalnego olewania potencjalnych klientów. Dodam, że mam konta w 2 innych bankach i nigdy nie było podobnych problemów.
28941