Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Praktycznie oprocentowanie takie samo jak w innych bankach. Pomimo plusów i minusów nie skorzystałbym ponownie z oferty banku, ponieważ późniejsza obsługa to porażka, brak kompetentnej obsługi infolini, kombinowanie banku z jakimiś doliczonymi kwotami za jakieś bzdurne powiadomienia smsowe (później się z tego wycofali, ale smród pozostał), przesyłanie harmonogramu spłat po terminie raty, a potem monity telefoniczne, że nie zostało dopłacone 0,37 zł do kredytu itp. OGÓLNIE NIE POLECAM !!!. Dostęp internetowy: nie korzystam - więc średnia ocena, . Wysokość opłat i prowizji: Niestety, ale prowizję pobierają trochę za wysoką, więc bardzo zniechęcająca jest przez to oferta. Pomimo plusów i minusów nie skorzystałbym ponownie z oferty banku, ponieważ późniejsza obsługa to porażka, brak kompetentnej obsługi infolini, kombinowanie banku z jakimiś doliczonymi kwotami za jakieś bzdurne powiadomienia smsowe (później się z tego wycofali, ale smród pozostał), przesyłanie harmonogramu spłat po terminie raty, a potem monity telefoniczne, że nie zostało dopłacone 0,37 zł do kredytu itp. OGÓLNIE NIE POLECAM !!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Jedyny aspekt przez który się zdecydowałem wziąć kredyt na samochód, po załatwieniu formalności w salonie o godzinie 10 miałem spotkanie z przedstawicielką banku w celu podpisania umowy a praktycznie po 14 wyjechałem z salonu. Możliwość negocjacji oferty: niestety, ale Pani przedstawicielka nie miała możliwości (lub nie chciała) rozmawiać o jakichkolwiek ustępstwach. !. Różnorodność zabezpieczenia: była taka możliwość. Minimum formalności: I za to kolejny plus, bo wystarczyło oświadczenie o dochodach. Pomimo plusów i minusów nie skorzystałbym ponownie z oferty banku, ponieważ późniejsza obsługa to porażka, brak kompetentnej obsługi infolini, kombinowanie banku z jakimiś doliczonymi kwotami za jakieś bzdurne powiadomienia smsowe (później się z tego wycofali, ale smród pozostał), przesyłanie harmonogramu spłat po terminie raty, a potem monity telefoniczne, że nie zostało dopłacone 0,37 zł do kredytu itp. OGÓLNIE NIE POLECAM !!!. Elastyczność celu kredytowania: Nie interesowaliśmy się - brany był pod uwagę tylko jeden cel a mianowicie samochód w kredycie. .