~ InformatykPoPrzejsciach • 2017-02-13
Ocena:
(+) dobre lokaty
(-) totalnie wadliwy system transakcyjny (idea cloud)
a) Mozna sobie np. utworzyc haslo: '123*', system to akceptuje, potem podczas logowania nie akceptuje: '*' (skutek: zablokowane konto, osobista wizyta w banku)
b) Zmiana hasla telefonicznego, trzeba wpisac 10 znakow, wpisalem dla testu: '0123456789', wynik: zle wypelnione pole (i szarik szukaj o co chodzi)
c) Strona IdeaCloud otwarta na smartfonie to porazka, kazde klikniecie to reakcja po okolo 7 sekundach (nawet klepsydra nie jest wyswietlana)
(-) Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzacyjnym. Moj ROR pokazuje saldo: zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczynaja sie problemy)
a) godzinna wizyta w banku (wystapil probem w aplikacji .. co mnie nie dziwi - patrz wyzej)
b) kila telefonow (tak, tak wyslemy maila co sie dzieje z pana sprawa ...)
c) maile
Wynik: Zero przeprosin, zero maili, zero telefonow, zero chocby zdawkowych informacji co sie dzieje z moja sprawa. Ponoc przyjaciol poznaje sie w biedzie.
(-) Lokaty: tu tez jest maly haczyk (pewnie zapisany gdzies w regulaminie) - po wygasnieciu lokaty, dobrej lokaty (np. 2.2 %), system automatycznie przerzuca srodki na najnizsza lokate (0.1% cos w tym stylu).
Czesto nie ma mozliwosci, przy tworzeniu lokaty, zaznaczyc, ze sie chce zwrot srodkow na ROR po wygasnieciu lokaty ... to mozna zrobic tylko w placowce banku ;)
Taka niewielka rzecz, ale trzeba o niej pamietac, szczegolnie jesli ktos zapomni na ile miesiecy byla lokata.
18377