~ Matylda • 2016-12-14
Ocena:
Ten bank to jakiś porażkon. Pomijam fakt, że pracownik banku, pracownik infolinii sobie a umowa sobie. Nic się nie klei. Ale spróbujcie wcześniej spłacić kredyt albo zrezygnować z linii kredytowej... tu się dopiero zaczynają jazdy. Wymówiłam umowę linii kredytowej 16 listopada, ostatni pakiet płynnościowy (elegancka nazwa haraczu) miał zostać pobrany 21 listopada i po zabawie. Zaraz po tym miało zostać zamknięte konto. Bank sobie co chwilę pobiera z konta jakąś opłatę, z historii nic nie wynika (zresztą konia z rzędem temu, kto ogarnia tę historię, bo nic się w niej nie klei). MASAKRA TOTALNA. Złożyłam reklamację i cisza a wcześniej potrafili dzwonić 3 razy w tygodniu z nową ofertą, z podziękowaniem za terminową spłatę, z kolejną ankietą, z kolejną kartą, i znów z kolejną urywającą d**ę ofertą, i tak w kółko. Absolutnie nie polecam tego banku.
17937