~ Sława • 2016-06-24
Ocena:
Witam! Nie polecam tego banku nikomu. Potrafią całkowicie zniechęcić klienta do korzystania z ich usług. W kwietniu 2016r. złożyłam wniosek o założenie Lokaty HAPPY PLUS. Do 5 dni miałam dokonać przelewu. Z przyczyn ode mnie niezależnych (choroba) nie dokonałam przelewu, wniosek wygasł po 5 dniach. W czerwcu 2016r. złożyłam ponownie wniosek o założenie lokaty i wniosek został odrzucony. Po skontaktowaniu się z bankiem dowiedziałam się, że nie mogę skorzystać z interesującego mnie produktu tj. nie mogę założyć Lokaty HAPPY PLUS bo to produkt dla nowych klientów. Tłumaczę Panu na infolinii, iż nigdy nie byłam ich klientem. Niestety usłyszałam, że samo złożenie wniosku powoduje, że nie jestem dla banku już nowym klientem. Pan proponował mi inne, mniej korzystne lokaty, weryfikował wszystkie moje dane umieszczone we wniosku tj. data urodzenia, zamieszkania, nr dowodu, pesel itp. i na koniec stwierdził , że są nie zgodne z danymi we wniosku. Po prostu sugerował, że nie wiem jak się nazywam, gdzie mieszkam itd. KONIEC , nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku.
Pozdrawiam i ostrzegam innych.
16531