~ Zagubiona DUSZA • 2016-06-11
Ocena:
Państwa Bank od 2 tygodni nie umie uruchomić usługi dostępu do naszego konta firmowego w Państwa Banku, dla drugiego wspólnika firmy.
Główny Użytkownik Konta od 2 tygodni interweniował kilkakrotnie osobiście w Banku Idea, kilkakrotnie przeprowadził procedurę rejestracji drugiego użytkownika potwierdzając ją telefonicznie z obsługą.
Za każdym razem uzyskiwał odpowiedź : w ciągu 24 godzin usługa będzie uruchomiona.
Słuchając wyjaśnień Pracowników Państwa Banku mam pewność że :
- 50% jest na okresie próbnym lub stażu ( chadzanie z kawą młodych Panienek to bardzo ekscytujący obrazek , jeśli jestem w godzinach przedpołudniowych w Oddziale i polecam zaspańcom)
- 25% jest na częściowym etacie Banku, bo pracują na kilku innych etatach dla konkurencji ( szczerość Pana Specjalisty od Faktoringu powaliła mnie totalnie )
- 24% jest zakłopotana bo nie wie gdzie jest toaleta, gdyż razem ze mną przyszli do Banku i rozpoczynają "przypadkowo" 1 dzień pracy
- 1 % zostawiam ma muzę, bo melanż już macie.
0,5% gwiazdki zostawiam licząc że nie zgubicie moich pieniędzy do czasu zmiany banku z inna muzą.
16441