~ Rozczarowana Barbara • 2016-06-06
Ocena:
Gorszego banku nie widziałam!!!Nie dałabym ani pół gwiazdki temu bankowi ale nie ma takiej możliwości, żeby wyrazić swoją opinię. Założyłam konto firmowe w Idea banku na początku maja wraz z kredytem dla firm. Do dnia dzisiejszego a mamy już 6 czerwca nie mogę korzystać z tego konta ani aktywować swojej karty do konta przez internet , ponieważ jak wchodzę na moje konto -system informuje mnie ,że nie posiadam ani konta ani karty debetowej !!! Nie widzę na nim wpłaconych w kasie banku pieniędzy. Chociaż kartę dostałam już miesiąc temu a ratę kredytu sobie ściągają!!! Warunkiem nie naliczenia opłaty dodatkowej w kredycie na kwotę 1 500 zł jest robienie na tym koncie obrotów wraz z zapłatami kontrahentom za faktury. Niestety bank otwarł mi konto na starej platformie idea/ jak twierdzą/ a moje dane zostały zaciągnięte już przez nowy system Idea cloud. Ale tylko dane czyli nazwa firmy i nic poza tym. Wpłaciłam pieniądze w kasie banku ale okazuje się ,że już ich nie mogę wypłacić. Pani w oddziale pisze reklamacje do centrali i PROSI ICH o jednorazowy ,darmowy przelew na inne moje konto!!!!
Od miesiąca interweniuję parę naście razy na infolinii, bez skutecznie !!! Pani "osobisty opiekun"nie odbiera telefonów. Dzisiaj po raz kolejny usłyszałam na infolinii, że dzisiaj usterka zostanie usunięta -niestety ,tylko obiecanki - DALEJ KONTO INTERNETOWE NIE DZIAŁA!!!! A pewnie karę za nie robienie obrotu na koncie będą chcieli naliczyć. Brak mi już słów i nerwów, bo na telefonach na infolinii straciłam już 5 godzin !!
Pomóżcie mi , do kogo mam zadzwonić ,żeby rozwiązać ten problem??
16403