~ mackub • 2014-07-30
Ocena:
mam podobny problem co "akepka" dostaje monity ze jakas faktura jest niezaplacona, dzwoniac do nic dowiaduje sie ze podobno przedmiot leasingu nie byl odebrany w terminie,jakies w ogole nieporozumienie. Za kazdy monit przysylaja mi fakture raz 120zl raz 80zl i za nieterminowy odbiur policzyli sobie 600zl.Na dzien dzisiejszy tego nie place i co miesiac przysylaja monity a do nich faktury o kolejne 120zl. Mam na wszystko dokumenty ze bylo terminowo odebrane. A poza tym wczoraj przyslali kolejny monit ze podobno do dnia dzisiejszego nie zrobilem przegladu VAT...a od miesiaca mam go wbitego w dowod przez Idea Bank.
Podsumowujac, ogolny balagan, brak ladu i skladu,a co najgorsze nie ma zadnego kontaktu z nimi, piszac pisma nikt nie odpowiada i co najgorsze nie ma zadnego kontaktu z osoba ktora jest za to odpowiedzialna. Ci pseudo doradcy sa tylko madrzy jesli chodzi o podpisanie umow czy to leasingu czy faktoringu, jak wynikna jakies problemy to nawet ich pisma pozostaja bez odzewu. Mialem brac kolejne leasingi i faktoring ale dobrze ze sie opamietalem, polecam sprawdzone banki i najlepiej na miejscu, zyby idac do banku spotkac sie z osoba za wszystko odpowiedzialna i porozmawiac w cztery oczy.
I jeszcze jedno; czy Getin, czy Idea, to jedno i to samo.
pozdrawiam
11165