Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
dostałem idea banku kredyt 50000 na 119m-c rata miała byc 724 oprocentowanie 12 procent okazało sie ze do raty jest doliczane ubezpieczeni od utraty zysku plus10 co miesiąc 480 to jest razem 1204 samo ubezpieczenie za 119m-c to 57.120 razem do spłaty 143.276 tys tanio jak cholera .Mój bład kredyt załatwiał mi przedstawiciel nie doczytałem do końca umowy\r\nok ale przedstawiciel tez był przekonany o racie 724 a jeszcze ubezpieczenie na życie jednorazowo 1470 >ODRADZAM KAŻDEMU NORMALNEMU TEN BANK CHYBA ZE KTOŚ JEST DESPERATEM.

Komentarze (5)

użytkownik
~ mariusz  •  2014-05-18
popieram~dk, to są oszuści, w decyzji kredytowej nie było mowy o dodatkowym ubezpieczeniu " od utraty zysku 10 plus". Po pierwsze każde ubezpieczenie jest dobrowolne (ale nie w IdeaBanku) ONI narzucają na siłę każde ubezpieczenie, po drugie gdzie jest umowa o zawarciu ubezpieczenia, nie ma, a powinna być. Jest to czysty przekręt ze strony banku. Ja z nimi się wykłócam i przerzucam pismami od ponad miesiąca, mają mnie gdzieś. Nie polecam TEGO banku nikomu.
użytkownik
~ OLA  •  2014-06-13
Drogi dk na pewno w innym banku nie miałeś zdolności . Zmam wiele droższych banków . Tanio jest wtedy gdy mamy dochody ,a nie przychody . koniec rozpisywania się ,bo nikt nie pożycza ludziom którzy nie mają pieniędzy -DUŻE RYZYKO .OLA
użytkownik
~ bajbus  •  2015-11-11
mam taki kredyt ale nikt nawet z-ca dyrektora nie potrafil wytlumaczyc logicznie na czym polega ubezpieczenie od utraty zysku i czego konkretnie dotyczy poza tym place wiecej ubezpieczenia miesiecznie niz wynosi rata kredytu z odsetkami to chyba normalne nie jest
użytkownik
~ ajvertigo  •  2016-03-03
Zgadzam się, rozumiem konieczność ubezpieczenia ale stawki są z kosmosu 5 razy wyższe niż gdziekolwiek. A "uprzejmi" pracownicy banku przemilczają wszystkie te punkty. Hasło pt. trzeba było czytać umowę jest nie na miejscu, bank to instytucja zaufania publicznego a nie kasa pożyczkowa, a nawet oni mają obowiązek podawania RRSO
użytkownik
~ klient  •  2017-04-02
zglaszajcie skargi do uokik ale pisemne
dodaj komentarz +