~ dominik • 2014-04-23
Ocena:
UWAGA! Jestem klientem Idea Banku od 3 tygodni i po prostu nie mam już sił !!! Moje konto miało mnie kosztować 9 zł bez dodatkowych opłat. Wszystko będzie za darmo - zapewniał bankier.
Wpłaty, wypłaty (w banku i ze wszystkich bankomatów jakie istnieją), przelewy itp.
Tymczasem przy pierwszej wpłacie (w banku) prowizja 5zł, oczywiście nie zapłaciłem poprosiłem o wezwanie osoby kompetentnej, z którą omówię sprawę. Okazało się iż osoba zakładająca moje konto zapomniała włączyć mi usługę darmowych wpłat !!!!!
Ok. Może naprawdę ktoś zapomniał, ale....
sprawdzam konto, a tam prowizja 2.5 zł....
dzwonię na infolinię....czekam 15 minut.......
czekam 10 minut......aż w końcu ktoś raczył odebrać i poinformował mnie, że prowizja 2.5 zł wynika za sprawdzenie stanu konta w bankomacie...absurd (wszystko miało być za darmo) !!!!!!!!!!
Na domiar tego strona internetowa za każdym razem ładuje się z 3 - 4 minuty. Raz się zaloguje, a raz przeprasza, że nie jest w stanie połączyć się z moim kontem.
Radzę zastanówcie się zanim podpiszecie z nimi umowę.
Nigdy nie pisałem nic na żadnym forum lecz tym razem pomyślałem, że warto ostrzec innych przed tym bankiem.
Pzdr
10365